Sevgilimi seviyor muyum yoksa bir alışkanlıktan mı ibaret?

Bu aralar kafamı kurcalayan bir soru onu seviyor muyum sevmiyor muyum bilmiyorum, iki yıldır birlikteyiz ve her anımız birlikte geçiyor neredeyse ama bu aralar sanki benim içimden bir şeyler eksilmiş gibi, ruh halim o kadar kötü ki sağlıklı düşünemez hale geldim... Bugün ayrılmayı denedim ama yapamadım ağladım zırladım yine kendimi onun kollarında buldum. Ne hissettiğimi kendim de bilmiyorum. Yardım eder misiniz?
Sevgilimi seviyor muyum yoksa bir alışkanlıktan mı ibaret?
Cevapla