Kaybetmekten korktuğum için erkek arkadaşıma yalan söyledim?

Tam anlamıyla sevgili olmadık, duygularımızdan emin olup adını öyle koymamızı istedi 8 ay önce bi ilişkiden çıktım yorgunum dediği için. Ortak arkadaşımız sayesinde tanıştık işte ruh ikizim dedim ona bakınca gözlerimin içi gülüyordu. Zamane ilişkilerinin tersine masum bi duygu yoğunluğumuz vardı birlikte vakit geçirmeyi çok severdik yarım saat sesimi duymasa özlediğini söylerdi ilgiliydi benden daha cok hatta. Daha sonra bir gün eski sevgilim bi ortamda görebileceğim biri olsaydı senin icin sorun olur muydu dedim. Kim o dedi ben de korktuğum için öylesine sordum dedim gözlerime bak söyle dedi söylemek zorunda kaldım ama asla amacım yalan değildi 2 gün sonra pisman oldum gerçeği söyledim adını sorunca konuyu kapatmaya calıstım iyice sinirlendi daha sonra benden uzaklaştı takipten vs cıktı 6 ay oldu ayrılalı ve hala ilk günkü gibi onu bekliyorum.. Geçenlerde ikimizin de tanıdığı bi erkek arkadaşı ile tesadüfen karşılaştık 4 5 kişi bir yerde oturduk daha sonra bana “benim arkadaşlarımdan uzak dur bir daha uyarmam” dedi. Çok öfkeliydi. Ne bu şimdi dedim daha sonra aşağıya in dedi kapıma gelmiş. Konustuk anlattım eski sevgililerimin erkek arkadaşlarım ile görüşmesni doğru bulmuyorum dedi. Sonra dedim ki sen şimdi bana karşı bir şey hissetmiyor musun. Kimseye bişey hissetmiyorum ben dedi sinirli şekilde. Eyvallah dedim gittim sonra mesaj yazdım canım cok yandı vs diye. Hiçbir şekilde bir daha yazmadı. Bu son olay 1 ay önce oldu. Sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık

Kaybetmekten korktuğum için erkek arkadaşıma yalan söyledim?
Cevapla