Düğün sürecinde hiçbir şeyi içine sinmeyen var mı? Bunları takmamak istiyorum, ne yapacağım?

Merhaba arkadaslar öncelikle anlatmak istedigim konu beni cok yipratti yani gereksiz yorum yapmayin size zahmet
Benim dügünüm 4 ay önce oldu ve okadar özensiz bi sac yaptirdim ki kuaförde kalkip diyemedim degistirelim modeli diye cünkü ablamda cok begenmisti gelinligimin agirligindan terlemekden saclarim dalgali acikdi cok kötü bi hal aldi arkadasimdan biride kalkip neden böyle bir model yaptirdin cok basit gibisinden konustu ve esimin yengeside ayni sekil yorum yapti beni mahf etti en güzel günüm benim en kötü günüm oldu dügün videosuna bakarak okadar agliyorum ki ya da baska gelinleri görünce yaa neden ben ya neden benim basima geldi bunlar diyorum okadar bunaldim ki misal nikahdada cok kötü olmustu saclarim arkadasim dedigim kisiye güvendim sacimi mahf etti oda kötü olmustu nikah elbisem nikah günü arkadan öyle bi yirtildiki onuda kurtardik kina günümdede kinaligim yandi artik bilmiyorum cok takiyorum en cokda dügündeki sacimi takma yeter diyorum ama olmuyor olmuyor nolur yardim edin arkadaslar kurtulmak istiyorm artik piskolojim asiri derece bozulmus 😞
Düğün sürecinde hiçbir şeyi içine sinmeyen var mı? Bunları takmamak istiyorum, ne yapacağım?
Cevapla