Bir arkadaşım için bu soruyu yazıyorum lütfen görüşlerinizi belirtin?

bir erkek arkadaşım , bir kızdan hoşlanıyor. 2 aydır neredeyse. eylül ayının ilk haftası kızın kapısına felan gidiyordu , sınıftan çıkan hocalarla konuşuyordu sırf kızı görmek için hani arkadaş grubuyla kızın çevresindeydi hep kızda fark etti 2. haftada adım atmaya başladı. 3. haftada da instadan istek atmış. kız bunun bi tane hikayesine cevap vermiş ama bu yanıtlamamış. sonraki gün her öğlen arası onu görmek için migrosa gidiyordu o gğnde gittiler arkadaşım bakmış kız yok , kızın yakın arkadaşına bakarak o yok galiba demiş , kapıda beklemişler kız gerçekten gelmemiş migrosa. 4. gün kız takipten çıkarmış ama arkadaşımın yakın arkadaşları takip ediyor kızı. kız onu gördüğünde yüzüne üzgün bi biçimde bakıyormuş vazmıgeçti sizce?
Bir arkadaşım için bu soruyu yazıyorum lütfen görüşlerinizi belirtin?
Cevapla