Güzel dilekler neticesinde böyle bir cümle kurmam yanlış mı. Maksat öpüşmek değil asla 😜

Güzel dilekler neticesinde böyle bir cümle kurmam yanlış mı. Maksat öpüşmek değil asla 😜

Lafın gelişi söylenen sözler bunlar altında bir mesaj art niyet aramak gereksiz olur bence.
Tübe tübe . dd
Cevap
8Cevap
Ağız öpmek yanlış değil dudağını öpeyim desen baya kötü olurdu. Fıfj
Yanlış değil tabi ki
Maksat öyle bile olmasa karşındaki kişi muhtemelen öyle anlayacağı için o yüzden demek yanlış olur. 😀
Karşındaki türk kezbanı ise dememekte fayda var.
Benim için yanlış, benimle bu tarz konuşulmasına izin vermem.
masumca bir kelime
Kelime lugati fakir değilse yanlış anlamaz
Türkçe bu lastik gibi heryere çekilir.
Ah ah Türkçe lastik nere çekersen öyle anlarsın o kişi nasıl anlamak istiyorsa öyle anlamış
İstediğiniz yeri öpün 😄 Lafta zaten🤣
Hemen adli işlemler başlatılmalı 😂
Hayır mahkemeye verilmeli tecuvuzle aynı değerde 😂
😂😂
Tc kızları yanlış anlayabilir dikkatli olmak lazım
Yanlış 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar