Benim için güzel şeyler söyleyen birine "ne güzel dedin hay ağzını öpim" demem yanlış mı?

Güzel dilekler neticesinde böyle bir cümle kurmam yanlış mı. Maksat öpüşmek değil asla 😜

Benim için güzel şeyler söyleyen birine ne güzel dedin hay ağzını öpim demem yanlış mı?
Benim için güzel şeyler söyleyen birine "ne güzel dedin hay ağzını öpim" demem yanlış mı?
Cevapla