Sevgilinizin mesajda size sarılayım dudaklarından öpeyim göğüslerini ısıriyim filan demesi normal mi?

daha buluşmadan bunları mesajda konuşması normal mi ya ya da ben mi abartıyorum
Sevgilinizin mesajda size sarılayım dudaklarından öpeyim göğüslerini ısıriyim filan demesi normal mi?
Cevapla