Bir erkeğe zayıflığını göstermek zamanla itici olur mu?

Bana çok bağlı çok seviyor, ben ağlarsam o ben varım diyor. Ama çok zayıf ve güçsüz olduğumu hissettirdim bundan sonra toparlanmalı mıyım acaba daha güçlü olmaya mı çalışmalıyım

Bir erkeğe zayıflığını göstermek zamanla itici olur mu?
Cevapla