Canımı çok yaktı zamanında ben de Allah be.. Versin dedim. Ne oluyor yazdı ama cevap versem mi ya da ne desem bilmiyorum..
Yazım yanlışları olabilir hızlı yazdım dostlar
Yazım yanlışları olabilir hızlı yazdım dostlar
Allah uzun ömür versin dediysen bu çocuk senden kaçar 😂 saygı olmazsa o ilişki fazla sürmez yani anlayacağın en iyisini demişsin sorun değil böyle şeyler küfür etmek bela okumak kavga etmek anlayışsiz olmak bunlar ilişkiyi sarsar onun için iyi bir kadın bulmak lazım su devirde normal kadin bulamasın
Cevap
5Cevap
Siz bu bela okumasını ayrılıktan sonra mı yaptınız yoksa halen sevgiliyken mi Bela okudunuz
Yok ayrıyız şu an ayrılırken içimde kalan çok şey vardı ben de aylar sonra böyle bir mesaj atmak istedim...
Anladım içinizdeki kim ve nefreti konuşmak istediniz peki ne kadar süre sevgili oldunuz ve ayrılarla ne kadar oldu ayrıldığınızda da tepki göstermediniz mi herhangi bir şekilde bir şeyler söylemediniz mi
Ayrılık kıytırık bir tartışma sırasında oldu bitsin dedi tamam dedim sorgulamadım bile neden demedim ama içimde kalan çok şey vardı 3 ay sonra tüm hissettiklerime karşı böyle bir şey yazmak istedim işte
Peki bu kişinin sizinle ayrılmak isteme sebebi bu kıytırık sebep neydi ki eğer ortada kıytırık bir sebep varsa Karşıdaki kişi ayrılmak için bahane arıyor demektir ilk bahane Bulduğunda da defolup gitmiş oluyor Bir de şöyle bir şey var siz diyorsunuz ki flört ederken ya da sevgiliyken sizi çok fazla üzmüş birisi peki siz sevgiliyken neler yaşadınız ki yani neler oldu da sizi bu kadar üzdü
Uff uzun hikaye sonuç olarak ne yazacağım, ne cevap vereceğim bilmiyorum
Siz olanları söyleyin ki ben de ne cevap vereceğinizi söyleyeyim değil mi olay bilmeden size şu cevabı ver demem doğru olmaz yaşlarınız kaç Sizin
Ya boost yapacakmış işte son 2 haftadır evden çıkmadı ne olduysa o zaman oldu mesajıma geç cevap vermeler, görüldü atmalar neden yazmıyorsun ıyındayom bilmem ne diye. Reelde sevgimi gösteriyorum zaten ama wp de naber günaydın en fazla oluyor son yazdığında aklıma bir şey gelmiyor çıkıyorum falan diyordu. Seven insan gösterir sevgisini. Yalandan seviyormuş gibi yaptı ve en ufak şeyde gitti işte. Ama arkasında bıraktığı insanı ne kadar üzeceğini ve ah alacağını da tahmin etmesi gerekirdi.
Peki siz bunla cinsellik yaşıyor muydunuz yoksa sadece ilişkiniz sosyal medyadan da ibaretti
Yok reeldi işte aaa
Anladım şimdi adamın durumuna bakarsak adam seninle öylesine takılmış seninle öylesine görüşmüş Çünkü bu tavırların bu davranışların başka bir açıklaması yok Bazı insanlar ayatlarında farklı öncelikleri vardır Demek ki bunun da önceliği sen değilmişsin Bu arada Yaşlar kaç İkinizin de
Cevap vermeye bile değmesin deyip engelle gitsin
Sinirlendim dedim yaz
Umursama
Görüldü mü atayım ne cevap vereyim
Evet
Şaşırdı ne oluyor yazdı
3 ay oldu
Öncelikle mesaj atarak hata yapmışsın çünkü ego ya giriyor çocuk , bu kızda beni unutamadı yok bu kızda böyle şöyle die havalara giriyor bir daha atma numarasını sil. Şimdi mesaj a gelirsek. Yaz deki aklım yeni başıma geliyor zamanında sen canımı ne yakmış sın be, içimden beddua etmek geldi allahından bulursun güle güle de engel i bas sana ulaşmasına da izin verme
Engellemeden yazsam? Dhdndk
Dediğini yazcam
Ya bunların önemi yok istediğini düşünsün o benim için bitmiş
Yok ne diyecek merak ediyorum yarım kalmış bir yüzleşöe var
Aklım yeni başıma geliyor zamanında sen canımı ne yakmışsın öyle bir beddua etmek istedim yazdım
Yok jdjd
Ok yazdı
Seviyormuş gibi çok güzel yaptın ama helal olsun sevgimden fark edemedim yazdım
Aldattın mı beni yazdım hayır yazdı
Hissettiklerimi bilmesi.. kafanda ne kurup da yazıyorsun bunları dedi
tutar inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?