Erkekler neden çocuğunuzu doğuran kadını beğenmiyorsunuz sonradan?

24 gün önce doğum yaptım. Vücudumda haliyle fazlalıklar ve sarkmalar oldu. Eşim de geçen gün şakayla sorduğumda biraz üstüne gidince itiraf etti, dışarıda güzel bir kadın görünce dikkatini çekiyormuş ve bakıyormuş anlık olarak. O zaman sırf yalan söylemesin diye gülerek takılıyormuş gibi sordum ama o günden beri çok moralim bozuluyor. Eskisi gibi yaklaşmıyor bana. Sürekli korse kullanacak mısın falan diye soruyor. Spor yaparız vs diyor. Ben daha yeni doğum yaptım ve bebeğe alışamadım, çok çabuk yoruluyorum. Bunları düşünecek halde bile değilim. Eskiden duştan çıkınca hemen yanıma gelirdi, bu sabah çıktım havluyla gördü beni giyinirken bile yanımdan geçti gitti tepkisizce. Hiç ilgisini çekmiyorum artık farkındayım. Erkekler neden böylesiniz ki siz? Sonuçta benim çocuğumsa onun da çocuğu... 😞
Erkekler neden çocuğunuzu doğuran kadını beğenmiyorsunuz sonradan?
Cevapla