çok soru gördüm bu sitede adamın kardeşi yengesinin karnını sevdi diye baya kïzmış.
Sebep ne yani? Ne olur sevse?
Yeğnini seviyor sonuçta
Sebep ne yani? Ne olur sevse?
Yeğnini seviyor sonuçta
Müslüman olan namahrem diye haram günah diye yengesine dokunmaz ahlaksız olan imansız olan yeri geldiğinde firsati bulduğunda yengesini bile zikir senin sorunun tam cevabı bu 😂😂senin için hangisi makbul imanlı olmakmı yoksa diğerimi
Doğumdan sonra sevse olmuyor mu. İnsanın özeli değil mi?
Yahu karın üstünden sevmek ne demek. Karnını seviyor orda bebek sevilmiyor.
Sonucta bebek değil karın orası. Benim fikrim başkasının sevmemesi daha mantıklı.
Teşekkürler. iyi sabahlar Hayırlı bayramlar.
Yorumları okuyunca once "ayy ne kadar cinsiyetcileeer " dedim ama dusundum de biri benim kocama/ sevgilime dokunsa bile benim icimde simsekler cakar
Ben kadın olduğum halde hoşlanmazdım bu durumdan
Hoş değil bence ne niyetli olursa olsun bir adamın karnını okşaması
Cevap
14Cevap
Benim karimin karnini ben kardesime bile sevdirmem. O benim benim karim. O kim ki de benim karimin karnini seviyo gobusune dokunuyo kirarim o parmaklari eklem yerinden
kan benim damar benim yaaa sevemez ala ala hatun benim bebek benim 😁😁😁😁
Kıskançlık Olamaz Bu Tahminimce Geçmişin Kuşkuları Bugünün Şüphelerinin Doğurmaya Başlıyor :D
doğunca sevsin mk uçmuyor ya
keserim
belki ben sevdiğim kadını çok seviyorum belki herşeyden çok kıskanıyorum onu belki sevince onu orda kesecem
kardeşim tm da ben kıskanırım kardeşten ötesi mi var ben sevdiğim kadını çok kıskanıyorum
hiçte bile siz ne anlarsınız ki sevmekten bir erkek sevdi mi tam sevsin öyle yarım değil insan sevecekse abartılı sevsin
İyi git millete karnını aç o zaman 😒 lafa bak ya!!
Hoş bir durum değil bir kadının karnına dokunulmasi
Eğer hamile kadının kardeşi abisiyse olabilir ama yengeyse olmaz
Bak seni hic unutmuyom nickini dwgistirip geldin
giz iste burda eski hesabinla soru sordun nasi degistiririm diye sonra kapatip bu hesabi actin
Tamam hadi ole olsun
yok oldu olacak başını da okşasın
Olmaması tercih edilir.
sevmesi doğru olmaz
herşeye rağmen yengesine dokunuyor hoş olmaz
o zaman yeğeninin çıkacağı yeri de sevsin olurmu öyle şey
yaşı 12 üstü ise olmaz efenim erkek sonuçta tahrik olur falan gerek yok
neden olmasın ki erkek sonuçta ergenlik donemindeyse birde aklına herşey gelir
bilsin sonuçta erkek bu şeyi hareketlenir etkilenir biseyler olur
bunlar olacak şeyler erkekler bayanlar gibi değil
abi ayrı senin kanından sonuçta
ben mesela sadece arkadaş bir kız vardı yanagindan öptüm ereksiyon oldum yani
azginlik denmez ona cinselliğe açlık diyelim hiç cinselllik yaşamamış dudaktan bile öpmemiş birisi içinde normal bence
kiza da söylemiştim yani haberi var tabi tel de mesaj da söyledim
sustun
Sebebi neymiş ki 🙄
dogunca sevsin :D
Yengesini ellemiş muhabbeti
Kesin bebek gelicek diye heyecanlanmışlar :D
kiskanirim
saçma işte
Namahrem sonuçta
Sen sevdirirmisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar