Sevgilime bağımlıyım, kavga edince haklı bile olsam sürekli arayıp barışmak istiyorum?

Lütfen rica ediyorum ön yargılarınızdan uzak durup sorumu cevaplayın. Önceden tatil diye boşlukta olduğumu düşünüp bağımlılığımın bu yüzden olduğunu düşünürdüm ama yok üniversite son sınıfa geldim yoğun bir dönem üstelik ortalamamla çok iyi yerdeyim öyle bi bağımlı olmuşum ki dersler umrumda değil önceliğim o olmuş. Haksız olduğu bir konu var diyelim ya da gergin o gün ben çıldırıyorum barışmak için. Onunla küs olduğum için kendimi berbat ötesi hissediyorum. Yemin ederim bu durumda olmayı istemezdim nefret ediyorum bu durumdan. Ağlamaktan gözlerim şişiyor ya da geceleri uykum kaçıyor. Lütfen rica ediyorum yardım edin kurtulmak istiyorum bu yüzden yardım istiyorum hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim
Güncellemeler
+1 yıl
Obsesif Sevgi Bozukluğu imiş arkadaşlar bakındım biraz
Sevgilime bağımlıyım, kavga edince haklı bile olsam sürekli arayıp barışmak istiyorum?
Cevapla