Lütfen rica ediyorum ön yargılarınızdan uzak durup sorumu cevaplayın. Önceden tatil diye boşlukta olduğumu düşünüp bağımlılığımın bu yüzden olduğunu düşünürdüm ama yok üniversite son sınıfa geldim yoğun bir dönem üstelik ortalamamla çok iyi yerdeyim öyle bi bağımlı olmuşum ki dersler umrumda değil önceliğim o olmuş. Haksız olduğu bir konu var diyelim ya da gergin o gün ben çıldırıyorum barışmak için. Onunla küs olduğum için kendimi berbat ötesi hissediyorum. Yemin ederim bu durumda olmayı istemezdim nefret ediyorum bu durumdan. Ağlamaktan gözlerim şişiyor ya da geceleri uykum kaçıyor. Lütfen rica ediyorum yardım edin kurtulmak istiyorum bu yüzden yardım istiyorum hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim
Güncellemeler
+1 yıl
Obsesif Sevgi Bozukluğu imiş arkadaşlar bakındım biraz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer