Yani hepsiyle arayı bozmayı düşünüyorum çünkü içlerinde bir paralı benim artık. O ezikler hesabı hep bana ödetirler.
Kendime yeni paralı kız arkadaşlar bulmam di mi?
Davul bile dengi dengine
Yani hepsiyle arayı bozmayı düşünüyorum çünkü içlerinde bir paralı benim artık. O ezikler hesabı hep bana ödetirler.
Kendime yeni paralı kız arkadaşlar bulmam di mi?
Davul bile dengi dengine
Bırak hepsini. Cep numaranı değiştir. Hiç bitişi ile görüşme, hiç gerek yok. Keyfini çıkara çıkara harca tatlı paranı sevgilimi de sınırsızca memnun et ama. 🤪😃😎
Cevap
7Cevap
Bence açma.
Nedennnn
Bence cagir zengin mekanina senin hesabi da onlar odesin odeyemezse bulasiklari yikarlar sende gulersin azcikin eglence cikar sekerim uyanik ol aaaa
Tarihe para not düşer bir kişiliği daha satın aldım diye.
İnandım şu an
ooo ben senin süt annenim biliyo musun :D
sanırım o sırada tarantula zehri dötümden süte karışmış olmalı..
o zaman demekki zehirli olan anneside senin dötüne kaçmış ki böyle zehir saçıyosun :D
Haykırdım 😂 bir troll arkadaş vardı bu ablamız da 2. vakamız galiba
@kremalıfincanbüreği kapağı sağlam kapattım ablamıza su sızmıyo :D bi kremalı fincan bürrrrreğini yirim artık çayınan sjsjsjsjs
Hehe ondan tamam
İşçi misin sen o ilişkide de seni maaşa bağlıyor
Elif bi yolal ya cidden sitenin yüz karasısın
Bide beğenmiş 😂
Önce varoşlardan başla 😅😅
Dini imani para olmus bu karaktersizlerin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?