İnancım farklı diye kimseye söyleyemiyorum ne yapayım artık?

Arkadaşlar bıktım usandım artık. Ben paganım. Çok dindar bir paganım. (Çok Tanrılı bir inancım var.) İnancımı gerektiği gibi yaşamak isteyen biriyim. İbadetlerimi de asla eksitmem. Ne aileme ne arkadaşlarıma ne de duygusal olarak yakınlaştığım insanlara sevgili vs. bunu anlatamıyorum. Sürekli müslümanım diye yalan söylemekten inanın hiç mutlu değilim. Dışlanmaktan korktuğumdan bunu söylemiyorum. İletişimimi kesmek istemiyorum. İleride inancım yüzünden ailesiz, işsiz, arkadaşsız kalmak istemiyorum. Ne zaman beni olduğum gibi kabul edecek birileri olacak ki?

İnancım farklı diye kimseye söyleyemiyorum ne yapayım artık?
Cevapla