Sevgilim , " Babam bizi öğrendi " diyerek ayrıldı , geri gelir mi?

Hepsini Okumanızı Rica Ediyorum 👉👈

Sevgilimle 2 buçuk aylık bir ilişkimiz oldu , uzak mesafe ilişkisi.

Birgün bana " Bitirmek istiyorum " diye mesaj attı , nedenini sordum , babası öğrenmiş tartışmışlar vs bu yüzden dedi , ağlıyordu telefonda. İlişkiyi bitirecek hiçbir sorunumuz sıkıntımız kavgamız vs yoktu , tek sorun uzak olmamızdı.

Bugün ayrılalı 1 Ay 3 gün oldu , ben çok çabaladım, bize şans ver tekrar başlayalım vs diye 1 - 2 Hafta uğraştım ama benden soğuduğunu söyleyerek şans vermedi , yeniden başlamak için yazdığım her yerden engelledi beni.

İlk ayrıldığımız zamanlarda bana dedi ki " Hayatımı düzene sokana kadar kimse ile ilişki kurmayacağım, sevgili olmayacağım " dedi. 1 hafta önce sevgilisi olduğunu öğrendim , öğrendiğimde ilişkileri 1 haftaya yakınmış onu da öğrendim.

Eski sevgilim , ciddi ilişki insanı değil , ilişkilerin tamamı kısa vadeli ilişki , en fazla 3 ay yani öyle diyeyim.

Benim onu ne kadar çok sevdiğimi biliyor ve yaklaşık 5 gündür ona hiçbir yerden mesaj atmıyorum , önceden sürekli atardım ama daha atmıyorum.

Onu çok sevdiğimi biliyor , şuanki sevgilisinden de muhtemelen 1 veya 1 buçuk ay sonra ayrılır diye tahmin ediyorum.

Ayrıldığında ve bana geri dönmek istediğinde onu affetmeli miyim , tepkim nasıl olmalı , neler yapmalıyım?

Görüşleriniz benim için çok önemli ❤️
Sevgilim , " Babam bizi öğrendi " diyerek ayrıldı , geri gelir mi?
Cevapla