Hepsini Okumanızı Rica Ediyorum 👉👈
Sevgilimle 2 buçuk aylık bir ilişkimiz oldu , uzak mesafe ilişkisi.
Birgün bana " Bitirmek istiyorum " diye mesaj attı , nedenini sordum , babası öğrenmiş tartışmışlar vs bu yüzden dedi , ağlıyordu telefonda. İlişkiyi bitirecek hiçbir sorunumuz sıkıntımız kavgamız vs yoktu , tek sorun uzak olmamızdı.
Bugün ayrılalı 1 Ay 3 gün oldu , ben çok çabaladım, bize şans ver tekrar başlayalım vs diye 1 - 2 Hafta uğraştım ama benden soğuduğunu söyleyerek şans vermedi , yeniden başlamak için yazdığım her yerden engelledi beni.
İlk ayrıldığımız zamanlarda bana dedi ki " Hayatımı düzene sokana kadar kimse ile ilişki kurmayacağım, sevgili olmayacağım " dedi. 1 hafta önce sevgilisi olduğunu öğrendim , öğrendiğimde ilişkileri 1 haftaya yakınmış onu da öğrendim.
Eski sevgilim , ciddi ilişki insanı değil , ilişkilerin tamamı kısa vadeli ilişki , en fazla 3 ay yani öyle diyeyim.
Benim onu ne kadar çok sevdiğimi biliyor ve yaklaşık 5 gündür ona hiçbir yerden mesaj atmıyorum , önceden sürekli atardım ama daha atmıyorum.
Onu çok sevdiğimi biliyor , şuanki sevgilisinden de muhtemelen 1 veya 1 buçuk ay sonra ayrılır diye tahmin ediyorum.
Ayrıldığında ve bana geri dönmek istediğinde onu affetmeli miyim , tepkim nasıl olmalı , neler yapmalıyım?
Görüşleriniz benim için çok önemli ❤️
Sevgilimle 2 buçuk aylık bir ilişkimiz oldu , uzak mesafe ilişkisi.
Birgün bana " Bitirmek istiyorum " diye mesaj attı , nedenini sordum , babası öğrenmiş tartışmışlar vs bu yüzden dedi , ağlıyordu telefonda. İlişkiyi bitirecek hiçbir sorunumuz sıkıntımız kavgamız vs yoktu , tek sorun uzak olmamızdı.
Bugün ayrılalı 1 Ay 3 gün oldu , ben çok çabaladım, bize şans ver tekrar başlayalım vs diye 1 - 2 Hafta uğraştım ama benden soğuduğunu söyleyerek şans vermedi , yeniden başlamak için yazdığım her yerden engelledi beni.
İlk ayrıldığımız zamanlarda bana dedi ki " Hayatımı düzene sokana kadar kimse ile ilişki kurmayacağım, sevgili olmayacağım " dedi. 1 hafta önce sevgilisi olduğunu öğrendim , öğrendiğimde ilişkileri 1 haftaya yakınmış onu da öğrendim.
Eski sevgilim , ciddi ilişki insanı değil , ilişkilerin tamamı kısa vadeli ilişki , en fazla 3 ay yani öyle diyeyim.
Benim onu ne kadar çok sevdiğimi biliyor ve yaklaşık 5 gündür ona hiçbir yerden mesaj atmıyorum , önceden sürekli atardım ama daha atmıyorum.
Onu çok sevdiğimi biliyor , şuanki sevgilisinden de muhtemelen 1 veya 1 buçuk ay sonra ayrılır diye tahmin ediyorum.
Ayrıldığında ve bana geri dönmek istediğinde onu affetmeli miyim , tepkim nasıl olmalı , neler yapmalıyım?
Görüşleriniz benim için çok önemli ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer