Kadinlar mi aldata erkekler mi aldatsa hangisi sizin icin daha kötü ve niye?

Erkekler aldatiyorsa sadece biolojik sebeple aldatiyordur (eskorta gitmek eve kiz cagirmak gibi seyler ) ama Bir kadin aldatsa kocasini hic sevmedigini gösterir ve duygularinin bittiginin anlamina gelir..

Kadinlar mi aldata erkekler mi aldatsa hangisi sizin icin daha kötü ve niye?
Cevapla