Arkadaşlar daha 3 aylık evliyim. Evliliğin ilk zamanları malum arada tartışma kavga vs oluyor, evliliğimiz daha oturmadığı için. Ama evlenmeden önce uzun yıllar beraberlik yaşadık, o zamanlar bile bu kadar kavga etmezdik. Neyse, eşimin şöyle bir huyu var; diyelim ki tv izliyor veya sosyal medyada takılıyor, bende o sırada bir şey soruyorum veya bir şey diyorum ama beni asla duymuyor. Mesela atıyorum "yemeğin yanında yoğurt yer misin canım?" diyorum, o an asla cevap yok. Kaç kez uyardım, neymiş o an başka bir şeyle ilgilendiği için algısı dışarıya kapanıyormuş duymuyormuş falan filan. Kaç kez uyardım ama hep aynı. Beni takmıyormuş gibi hissediyorum böyle zamanlarda. Neyse en son dün akşam bir tane dizi izliyordu telefonundan. Bende şaşırdım normalde dizi izlemeyi sevmez. O anki şaşkınlığımla "oha sen dizi mi izliyosun?" dedim. Ve tabi yine cevap alamadım. Bi 15 saniye sonra "evet canım, izliyorum" dedi. Bende işte duymuşsun ne diye cevap vermiyorsun bak yine aynı şey dedim. Eşim de o an yükseldi bağırmaya başladı bana, "izliyorum işte görmüyor musun kör müsün nesin ya yeter artık. Sürekli aynı şey ne rahatsız ediyorsun hep aynı şeyi yapıyorsun sonunda bıktıracaksın beni yeter be" dedi. O an şok oldum, daha yeni evliyiz en küçük şeyde bile bıkacaksan, bıkma lafını edeceksen evlenmeseydin dedim bende. Haksız mıyım? Daha üç ay olmuş evleneli yok bıktıracaksın yok bilmem ne. O olaydan sonra da hiç konuşmadık. Sanki çok büyük kavga etmişiz gibi yüzüme bile bakmıyor.
+1 yıl- bende de aynı sıkıntı var biri bana seslendiği de duyuyorum ama cevap vermiyorum ya da geç cevap veriyorum niye diye sorarsan hiç bir fikrim yok kendiliğinden oluyor
- Evli değilken daha az kavga etmenizin sebebini ozmn kaybetme olasılığı daha fazla evlendikten sonra bi resmiyet kazandığı için daha rahat kavga ediyorsun kaybetme ihtimali az çünkü bekarken olana kıyasla
- Bıktım senden falan diyorsa eğer yani yapacak bişey pek fazla yok çünkü bu ben senden sıkıldım demek sevginin bittiği tiksintinin başladığı bu nokta bana göre bu
- Normalden farklı şeyler yapın bekli bi faydası olur ne bilim evden çok çıkmıyorsaniz daha fazla çıkın sinama piknik vs aktivitelere gidin biraz eğlenin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuğu senden soğutmak için gömen olmuş erkekler genel olarak soru sorulmasıni sevmez hele boş soru zaten izlediğini görüyorsun neden soruyorsun ki biz sizin gibi aynı anda birkaç şeye odaklanamayiz gerek yoktur
015 Yorumla
Soran+1 yılTamam da en küçük şeyde hemen yok beni bıktıracaksın dedi. Daha 3 aylık evliyiz şimdiden bu düşünceyle başlarsa ohooo. Haksız mıyım? Bu küçük bir tartışma alt tarafı. Hemen bir bıkma lafı
Cevap sahibi+1 yılBizde aynıyız bunalmayin lütfen nefrete dönüyor bende 6 yıllık evliyim eşimden sogudum keşke Bosanabilsem sırf bu gereksiz soru ve detaylardan
Soran+1 yılAma sizin en azından 6 yıl olmuş. Bizim daha 3 ay oldu ya, şimdiden yok bıktıracaksın yok bilmem ne. Olur mu hiç
Cevap sahibi+1 yılBak kendine göre sende haklısın ama fazla detay sorma karışma gerek yok bunu çogu erkek kabul etmez öyle yorum yapanlarda çoğu bekâr evlilik nedir bilmez sallar duruyor evlenin ve aşk biter evlilik saygı üstünden ayakta durur
Soran+1 yılHaklısınız. Ama saygısızlık yapan o değil mi bu durumda?
Cevap sahibi+1 yılAma benim ki ilk gün neyse şimdi aynı seninki gibi tepki göstermedim içime attım ama keşke gösterseydim şimdi bu durumda olmazdım olsun tartısın biriktirmeyin bir evlilikte sorun Yok ise bir sorun vardır
Cevap sahibi+1 yılEvet daha uygun bir üslupla diyebilir ama söyle büyük ihtimal en sevdiği bir noktaya odaklanmıştır sende üstüne gelince olan olmuş
Soran+1 yılBilmiyorum eşimin bana yaptığı doğru değil iyi ki siz öyle yapmamışsınız. Bir de hala üste çıkıyor tripler surat asmalar konuşmamalar falan. Çocuk muyuz ya. Daha şimdiden bıkmayı sıkılmayı aklına getiriyorsa neden evlendi
Cevap sahibi+1 yılSakin olun olabilir bu tarz şeyler düzgün bir üslupla ifade edin konusun dediğim gibi biriktirmeyin rahatsız olduğunuz noktaları birbirnize ifade edip yapmama ya bakın
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım başarabiliriz bunu. Size son bir şey sormak istiyorum, normalde birazdan kalkıp işe gidecek. Onunla beraber bende kalkarım kahvaltı hazırlarım beraber kahvaltı yaparız öyle gider işe. Sizce bugün kalkayım mı?
Cevap sahibi+1 yılKalkın büyütmeyin büyüklük sizde kalsın hem kahvaltıda konusma fırsatınız olur
Soran+1 yılAma kendini haklı görüp iyice tepeme çıkmaz mı bu sefer de?
Cevap sahibi+1 yılHayır yaparsa onun karektersizligi evlilik sürekli birbirinin üstüne gelmekle olmaz birileri birilerini Alttan alacak bazen sen bazen o yoksa ayrılamaya mahkumsunuz
Soran+1 yılTamamdır çok teşekkür ederim. Sizin de eşinizle aranız çok iyi olur inşallah. Evlilik bu illaki sıkıntılar oluyor ama düzelmeyecek bir şey değil çok büyük bir problem olmadıktan sonra
Cevap sahibi+1 yılBende onu söylüyorum siz yenisiniz en önemlisi biriktirmeyin ve problemleri sıcağı sıcağına konuşun evlilikte çok farklı bir istersen evlenmedn 10 yıl aynı evde yasa evlendikten sonra aynı olmaz her şey hiç tanımamısım dersin
O çocuk kafalı adam bir güzel dayak istiyor ama buna üzülüp de boşanalım falan demeyin. Sizi de onun yanına almayım.
Erkekler zamanla değişir, biraz sabır.
01 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten yoruyor ama beni ya. Bide neymiş hep aynı şeyi diyormuşum onu bıktıracakmışım. Daha yeni evliyiz sadece bundan bıkmaya başlayacaksa ohoo. Nasıl yürür bu evlilik böyle düşünüyorsa? Haksız mıyım?
+1 yılGereksiz yükselmiş sen haklısın o öyle yapıyorsa sen daha çok görmezden kendisi hatasını anlar gelir o zamanda onu uygun bir dille uyar bu böyle olmaz diye kendine dikkat etsin daha evliliğin ilk aylarında bunaltıyorsun diyen adam bir seneye kalmaz neler der düzeltmeye onunla oturup bu konuyu konuşmaniz lazım
04 Yorumla
Soran+1 yılBen haklıyım ama o kendini haklı görüyor. Neymiş ben çok şımarmışım. Evet daha yeni evliyiz ama en küçük şeyde yok beni bıktıracaksın yok bilmem ne. Evlenmeden önce 5 sene beraberdik belki bunun birikmişliği var bilmiyorum ama gereksiz yükseldi. Birazdan kalkıp işe gidecek, normalde bende kalkarım kahvaltı falan hazırlarım beraber kahvaltı yaparız. Bugün kalksam mı sizce?
- +1 yıl
Kalkma kendinde daha çok hak görür ve gerçekten kırıldığını anlamasi için birşeylerle göstermelisin
Soran+1 yılDaha kötü olmaz mı peki?
- +1 yıl
Yani sen bilirsin ama kırıldığını bir şekilde göstermen lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Aile & Toplum konusunda 16,1b cevap paylaştı. Evlilige hoş geldin. maalesef boyle oluyor iste. Evet anlattigina gore sen haklisin. Artik sorma geri cek kendini, daha yenisiniz boyle devam ederse ilgisi iyice azalir sana karsi tahammulsuz ve ilgisiz olur. Yogurt sorma, yemekle ilgili bisey sorma. Sonra neden bunu yaptin derse verirsin cevabini. Sakin ezdirme kendini. Ya adam olsun ya da soguk kalin. Kaybedecek biseyin yok.
06 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten çok kalbimi kırdı ya. Bir de kendisi haklıymış gibi davranıyor. Bi tripler suratlar konuşmamazlıklar. Hayır bide yani bu basit bir kavga. Bu kavgada bile neden hep aynı şeyi yapıyorsun sonunda beni bıktıracaksın diyor. Daha baştan böyle diyorsa evlenmeseymiş ya. Basit kavgada bile böyle düşünüyorsa. Haksız mıyım?
- +1 yıl
Evet haklisin ama daha yeni evlisiniz kendin icin en dogru adimlari atmalisin. Asla ezdirme kendini. O anlasin biseyleri. Aslinda kotu olan o kendince hakli oldugu icin degil isine geldigi hibi davraniyor. Sen ev iskerini yap yemek yap yatakta isterse altina yat ama onjn disinda ona dokunma. Yok oyle bi dunya. Sende ona soyle boyle biri oldugunu bilsem evlenmezdim de. Cinsellikten kacin bi sure.
Soran+1 yılDaha kötü olmaz mı? Mesela konuşmayarak nereye kadar gidecek?
Soran+1 yılYa ilgisiz değil çok ilgilidir fakat şu telefonla ilgilenince dış dünya ile bağlantısını kesiyor resmen. Birazdan kalkıp işe gidecek. Normalde bende kalkarım kahvaltı hazırlarım beraber kahvaltı yaparız. Bugün yine kalksam mı bilemedim
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşini anlıyorum çünkü bende öyleyim. Bişeyle ilgilenirken bana biri soru sorunca sinir oluyorum. Görüyorsun işte izlediğini veya diziye filme her neye dalıyorsa işte niye rahatsız ediyorsun ki? Önemli bişey olmadıkça soru sorup durma
117 Yorumla
Soran+1 yılTamam da o an hemen yükselmesi mi gerekiyor bunun için? Üstelik daha evleneli 3 ay olmuş ne demek sonunda beni bıktıracaksın? Sanki ne yaptım da bıktıracakmışım onu. Daha yeni evliyken böyle düşünüyorsa evlenmeseymiş haksız mıyım?
- +1 yıl
O an insan gerçekten sinirlenebiliyor isteyerek söylememiştir aynı durumda bırak kocayı ben çocuklarıma bile kızıyorum bişeyle ilgilenirken boş soru sormayın bana biraz özel alan bırakın diye. Sana bir abla tavsiyesi çok üstüne düşersen bıkıyorlar evet aynı hatayı ben yaptım ve çok agır ödedim bedelini. Erkek milletinin çok üstüne düşmeye gelmez bırak o senin peşinde koşsun
Soran+1 yılHaklısınız ama ne bileyim hem suçlu hem güçlü ya çok sinir bozucu oluyor gerçekten. Neymiş hep aynı şeyi yapıyormuşum bıktıracakmışım onu. Çok üzdü bu cümleleri beni. Bide normalde birazdan kalkıp işe gidecek bende uyanırım kahvaltı hazırlarım beraber kahvaltı yaparız öyle gider işe. Bugün kalksam mı sizce? Napsam bilmiyorum
- +1 yıl
Kalk ama çok konusma surat da asma
- +1 yıl
Kendi halinde takıl ona asla üzgün görünme. Kahvaltını yap telefonla oyna bişeyler izle bişey sorarsa cevap ver küs gibi de durma samimi de olma
Soran+1 yılTamamdır çok teşekkür ederim. İnşallah kendini iyice haklı görmez. Bana vereceğiniz başka bir tavsiye var mı? Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum. Ona göre ben çok şımarıyormuşum.
- +1 yıl
Bak dediğimi iyi anla kahvaltıyı hazırlayp hiçbir şey olmamıs gibi davranıp dötünde gezersen kendını haklı görür. Ama kahvaltınızı düzgünce yapıp onu da kendını de kendi haline bırakırsan noldu buna diyecektir.
Soran+1 yılTamamdır çok çok teşekkür ediyorum. Akşam gelince de güzel bir şekilde sakin sakin konuşmayı , bu şekilde olmayacağını en küçük bir kavgada bıkma kelimesini kullanmasının yanlış olduğunu söylemeyi düşünüyorum
- +1 yıl
Ya erkekler en çok şımaran kadınları severler ama her zaman değil arasıra. Hayatın ona baglıymıs gibi davranma seninde kendıne ait özel alanların olsun. Sende aç film izle kitap oku veya baska bişeyle ilgilen. İnsan evliliğe hemen alışamıyor onunsuan korkuları var aslında. Alışkanlıklarını bırakma korkusu. Eger sen ona kısıtlama getirmeyeceğini ispatlarsan emın ol bi süre sonra o kendisi senin üzerine düşecektir
- +1 yıl
Sen bıkmaya takmıssın bırak bu takıntıyı. Bıkmak öyle kolay mı? Çocuk oyuncağı mı bu? Sen benim dediğimi yap ve kendi gelip seninle düzgün konusmak isteyene kadsr bu konuyu açma
Soran+1 yılHaklısınız. Daha evliliğimiz oturmadı böyle kavgalar illaki oluyor ama canımı sıkan şey kurduğu bıkma cümlesi oldu. İnşallah zamanla oturturuz, ara sıra yatak odasına çekilip kitap okuyorum yine öyle yapmaya devam edeyim. Bir de akşam işten gelince yukarıda dediklerimi konuşayım mı sizce onunla?
- +1 yıl
Bazen suskunluk en iyi cevaptır. Kendisi konuyu açarsa söylersin
Soran+1 yılTamamdır çok teşekkür ederim sabırla cevap verdiğiniz için. Hayat boyu mutluluk sizinle olsun inşallah
- +1 yıl
Umarım. Bide neyden korkuyorsan korkma. Korktukça insanın başına gelıyor
Soran+1 yılHaklısınız. İnşallah başarabilirim bunu
- +1 yıl
@_Milagros_ her söylediğine sonuna kadar katılıyorum
- +1 yıl
@blackman3419 teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma ama eşin gorgusuz. Evliligin ilk baslarinda yani cicim ayinda boyle yapiyorsa , sonrasinda dusunmek bile istemiyorum.
Oysa evlilik birbirinin hatasini kapatmak telefi etmek eksikleri tamamlamaktir13 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum çok fazla şımardığımı söylüyor neymiş hep aynı şeyi söylüyormuşum sonunda onu bıktıracakmışım. Bu düşünceyle başlarsa zaten ohoo. Haksız mıyım?
- +1 yıl
Simdi bunu dusunuyirsa isiniz zor gercekten,
Evlilik basit bir sey dehildir, gerci simdikiler basit goruyor - +1 yıl
Birakacaksin diyen birakir ben bunu bilirim
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok benzer durumdaydik seninle, ben daha fazla katlanamadik cocuk falan olmadan ayrildim. Evet basta cok zordu ama simdi dusunuyorum da mutluyum ya, huzurluyum, dunyaya bir kere geldim mecburmuyum delinin birini cekip hizmet etmeye?
Umarim hersey gonlunce olur, dikkat et.
01 Yorumla- +1 yıl
Bir insan mantikli ve aklii olmalı.. yaninda zeki de olmalı... İşte bu hayat kısa.. Allahin verdiği emanete niye acı cektiresektin ki.. inceldigi yerden kopsun gitsin.. Hayatında mutlu ol insaallah kardeşim..
Soru soran kardeşim; 3 aylık evlisin Esin telefonla televizyonla vakit geçiriyor.. geçirirken de sert çıkıyor.. bırak gitsin.. o düşünsün.. Allah yardımcın olsun..
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEşin evliliğin anlamını kavrayamadan evlenmiş.. önceden evlenmeden sorumluluk olmadığı için rahatttı şimdi sorumluluk girdi devreye... ama küçük bir tartışmadada olayı büyütmek olmaz.. ettiği kelime tabiki doğru değil ama oda kendine gelmeli..
016 Yorumla
Soran+1 yılAma o kendini haklı görüyor. Neymiş hep aynı tartışma sonunda onu bıktıracakmışım. Kendisine bu ne biçim cümle falan dedim, oda ama sende beni bıktırma hep aynı şeyle falan dedi
- +1 yıl
Karı koca arasında olur böyle şeyler haklısın söylediği söz yanlış ama olgunluğunu alamamış olmasına ver.. bazı şeyleri zamanla anlayacak daha yeni evlisiniz
Soran+1 yılBilmiyorum gerçekten çok üzüldüm. Yani şimdiden bıktırma falan diyen biri ilerde neler der diye düşünüyorum :( çok üzüldüm. Akşam konuşmayı düşünüyorum daha da üstüne düşmeyecem ilgisiz bir eş olacam. Bunu istiyor
- +1 yıl
O sana nasıl davranıyorsa sende ona aynı şekilde davranmalısın sendeki değişimi farkedecektir ve neden böyle davranıyorsun dediğinde ona aynaya bakıyorum dersin.. kendini aynada görebilirsin deki kendine gelsin ne yaptığının farkına varsın...
Soran+1 yılAynen öyle. Telefonla ilgilenirken veya tv izlerken rahatsız edilmek istemiyormuş. Ee o zaman ne ara konuşacaz sohbet edecez ki biz? Artık konuşmayacam sohbet etmeyecem. Kendisi istedi bunu
- +1 yıl
Kendini biraz geri çekmen iyi olur elbet farkeder zaten farkına varmazsa seni önemsemiyor demektir...
Soran+1 yılAynen artık kendimi geri çekecem. Akşam son bir konuşma yapmayı düşünüyorum söylediği sözlerin yanlış olduğunu anlaması için, ardından da araya mesafe koyacam
- +1 yıl
Sen iyi biri olmasan konuşma tenezzülünde bile bulunmazdın iyi bir insansın o kendi hatasını anlayana kadar mesafeli olmalısın.. yoksa bir dahaki sefere daha çok bağırır belkide bu bağırma şiddete bile dönüşebilir..
Soran+1 yılEvet en iyisi kimsenin üstüne düşmeyecen bu hayatta. Sonra böyle oluyor. Hayır yani sürekli ya tv izliyoruz ya telefonda. Ee ben hiç konuşmiyim o zaman demi?
- +1 yıl
Tamam başbaşa tv izlersiniz ama sohbette olmalı tabiki... gelecekle ilgili hayalleriniz olmalı plan olmasa bile hayal olarak konuşulabilir bazı şeyler.. ilerde çocuklarınız olacak onlarla alakalı isim hayal edersiniz.. televizyon telefon nereye kadar...
Soran+1 yılDediklerinizi yapıyoruz aslında, gelecekten çoluk çocuktan konuşma vs. Fakat çoğu zaman hani televizyon izliyoruz istiyor ki ben hiç konuşmayayım dikkatini tv'ye vermiş beni duymuyormuş
- +1 yıl
Dediklerimi yapıyorsanız çokta üstüne gitmemelisin.. evlide olsanız insan bazen kendisiyle başbaşa kalmak ister sonuçta...
Soran+1 yılHaklısınız. Dikkat edeceğim. Çok teşekkür ederim sabırla cevap verdiğiniz için
- +1 yıl
Rica ederim Allah mutluluğunuza zeval vermesin...
Soran+1 yılAmin inşallah teşekkür ederim. Sizde hayatınız boyunca hep mutlu olun inşallah
- +1 yıl
İnşallah çok teşekkür ederim...
- Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı.
+1 yılbence cok saglikli bi iliski degil bu anlattigin olayda bile yaptigi davranis, kesinlikle gidip de barismaya calisma bekle gelecekse gelsin ve haklisin
04 Yorumla
Soran+1 yılYoo bunun dışında herhangi bir sorunumuz pek olmuyor. Evlenmeden önce 5 yıl beraberliğimiz vardı gayet mutluyduk. Şu anda da çok şükür mutluyuz iyiyiz ama böyle sorunlar oluyor işte arada. Bir de eşim bir anda parlıyor oda kötü. Parladı mı böyle patavatsız oluyor
- +1 yıl
iste keske bunlar da olmasa
Soran+1 yılTadı tuzu bunlar diyelim
- +1 yıl
orasi oyle umarim duzelir
- Aile & Toplum konusunda 974 cevap paylaştı.
+1 yılşu an birbirinizi keşfetme dönemindesiniz bu tür tartışmalar normal baskınliklar kuruluyor. Ama eşin baskın olmaya çalışıyor sen degismen gerekiyor
06 Yorumla
Soran+1 yılBen baskın olmak istemiyorum ki, anlaşılmak dinlenilmek istiyorum
- +1 yıl
Eşin işte öyle istemiyor her dediğini yaptırmak uygulatmak istiyor değiştirmek senin elinde
Soran+1 yılNasıl değiştirecem? Daha 3 ay olmuş şimdiden bana beni bıktıracaksın diyor. Bu kadar kolay mı bıkmak? Daha şimdiden bunları düşünüyorsa evlenmeseymiş
- +1 yıl
Hanfendi ben evlilik danışmanlığı yapıyorum gayet normal.. çünkü 3 ay onceki hayatla şu an ki hayatı dağlar fark var alışma süreci değişim sürecinden bunları yaşamak normal ve siz detaylarla çözüm üretebilirsiniz çünkü her insan farklıdır isterseniz takip edin sonra silersiniz
Soran+1 yılOlabilir dediğinize katılıyorum fakat en basit bir kavgada bile bu lafları etmesi bıktıracaksın demesi çok canımı sıktı. Şunun şurasında ne kadar oldu ki bıkacakmış
- +1 yıl
Sizi üzmek istemiş ama sizde onu uzebilirsiniz dediğim gibi detaylar önemli takip edin sonra silersiniz zaten
Şahsen bende yaptığım açıkça görülen şeylerin sorulmasına sinir olurum. Sen sınırları zorlamışsın biraz ve gereksiz yere alınganlık yapmışsın.
08 Yorumla
Soran+1 yılAma daha yeni evliyiz bıktırmak ne demek ya? O cümlesi çok kırdı beni.
Soran+1 yılAynen ama napim kendisi küstü. Sabah kalktı günaydın diyorum yüzüme bakmadan zar zor cevap verdi. Sabah da aynı muhabbet döndü, beni bıktırma falan diyor
Soran+1 yılKızz yok telefonda hallettik gibi😂dayanamayıp duygu düşüncelerimi anlattım, dikkatli olmamız gerektiği konusunda falan konuşmalar yaptım eşimde hep aynı konuda sorun çıkarttığımı, bu konuda yapısı gereği dış dünyaya kulaklarını kapadığını iş yerinde de böyle olduğunu söyledi. Kısacası sorunu bana yükledi. Ama ılımlıydı oda
Soran+1 yılAmin inşallah çok teşekkür ederim. Siz de hep çok mutlu olursunuz inşallah bir ömür boyu🥰
+1 yılEvliliğin ilk aylarında kavga nedir yahu... Sizin birbirinizi bedeninizi ruhunuzu keşfetmeniz gerekirken.
03 Yorumla
Soran+1 yılSanırım bekarsın, evliliğin ilk yılında daha aynı evde yaşamaya alışılmadığı için ve daha evlilik oturmadığı için çok sık tartışmalar kavgalar olur. Çoğu tanıdığım "evliliğim ilk yıldaki gibi devam etseydi boşanırdım" diyor
- +1 yıl
Güzelim benim 15"yılı aşkın evliliğim oldu ve ilk aylarında kavga değil, keşif sürecini yaşadık.
Soran+1 yılShshaha pekii
+1 yılher evlilikte olan seyler asagi yukari ama birden oyle yukselmesiniyi degil daha yeni evlisiniz zaman la alisirsiniz huyunuza
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum alışır mıyız. Yükselmesinden ziyade kurduğu cümleler beni kırdı. Daha yeni evliyiz yok beni bıktıracaksın yok bilmem ne. Daha şimdiden bu cümleleri nasıl kurabiliyor bilmiyorum
- +1 yıl
siz bisey yapmamisiniz aslinda. bi soru icin oyle yapmamasi lazim
- Aile & Toplum konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılBunlar evliliğin tuzu biberi (eskilerin deyimiyle) o ateşken sen su sen ateşken o su olacak yani evlilik bir noktada sabır işidir.
00 Yorumla
+1 yılAcaba düşünüyorum da evlenince benimde huylarim degisirmi diye kendimden korkmaya basladim
022 Yorumla
Soran+1 yılDeğişir. Net
- +1 yıl
Kadinlarda değişiyormu mesela sende var mı değişiklik
Soran+1 yılBilmiyorum onu eşim bilir ben anlamıyorum kendimde
- +1 yıl
Haklısın yani insan kendini bilemez belki sendede vardır değişim evlilik sorumluluk gerektirir hâliyle daha cok ciddi anlamda düşüncelerin oluşmuştur erkekler daha cok evlendim ayni evin icindeyiz nasil olsa umursamamazlik mi oluyor bu dusunce ile
Soran+1 yılEvet bence tam olarak öyle oluyor
- +1 yıl
Bence aradaki ozlem kayboluyor ayni evde ozlem bitince aşkta bitiyor erkek kendi kendine mutlu olmanin cabasina girip kadinda haliyle esinle birseyler yapip mutlu olmak istiyor benim tahminim bu yonde burada erkek hatali duruma düşüyor mesela yemek yedikten sonra sevdigi diziyi veya filmi beraber izleme teklifi yapmali diye düşünüyorum
Soran+1 yılNormalde beraber dizi veya film izliyoruz. Uyumak üzereyken açmıştı ona şaşırıp sordum bende sormaz olaydım
- +1 yıl
Birdaha sormasin sende uzerine çok düşme bence kaçan kovalanir misali olur boyle ufak tatsizliklar da söylediği laf çocukça daha yeni evliyken biktirtma beni kendinden demesi hiç hoş değil insanlarda tahammül kalmamış artik
Soran+1 yılEvet dimi? Daha küçük bir kavgada beni bıktırma ne demek. Akşam konuşmayı planlıyorum. Sonrasına karışmayacam ve artık ilgisiz bir eş olacam
- +1 yıl
Aynen öyle küçük bir tartismada soylenecek laf degil hatta hic aoylenmemesi gerekir siz konuşun akşam mumkunse elinde telefon ve tv kapali iken konuşun sizin onunla ilgilenmenizden sıkıliyorsa sizde ona gore tavır koyun
Soran+1 yılAynen bundan sonra gerçekten ilgisiz bir eş olacam
- +1 yıl
Birazda o senin uzerine düşsün merak edip soracak belkide sana neden ilgisizsin diye
Soran+1 yılSanmıyorum ama bakalım zaman gösterecek
- +1 yıl
Bu kadar umursuz olamaz herhalde seni az cok taniyorsa sormasi gerekir
Soran+1 yılEvet ama bilemiyorum. Depresyonda gibi davranıyor zaten. Mesela abisi geldi geçen, abisinin yanında bile sürekli telefonla ilgilendi. Adam artık dedi ki napıyosun telefonla sürekli.
- +1 yıl
Belkide bir sikintisi vardir mesela maddi yönden veya iş ile alakali bence aksam bunlarida sor yani sıkıntısını var bilmediğin
Soran+1 yılSoruyorum ama pek anlatmıyor. Maddi olarak zaten geçinmek çok zorlaştı ay sonunu zor getiriyoruz
- +1 yıl
Geçim cok zor evet belkide maddi sıkıntısı var kafasını dağıtmak icin kendine meşguliyet bu arar erkekler bazen de seninle paylasmasi gerekir sende bil sorunu ona gore davranirsin en azindan
Soran+1 yılYani ama işte olmuyor. En iyisi mesafeli davranmak. Belki hatasını anlar
- +1 yıl
Haklısınız inşallah hersey duzelir istediginiz gibi olur kalın sağlıcakla..
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sabırla cevapladığınız için. Sizde sağlıkla kalın
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılSende o bisey izlerken artik karışma
Herkes süper zekalı olucak diye bisey yok00 Yorumla
+1 yılBilemem tercih senin severken yanında değildim döverken de bilemem
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Etkiye tepki lazım sende aynı şekilde davran )
00 Yorumla
+1 yılboyleleri kiymet bilmedigi icin kadinlari baska erkeklerde saygi sevgi mutluluk arar. aldatilmayi hakediyor arkadas.. bildigini yap kuzum sen ona fazlasin
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım dişini sık İlk zamanlar çok zor oluyor alışma süreci alttan almaya bakın Ufak şeyleri takmayın en önemlisi de sorunları konuşun
03 Yorumla
Soran+1 yılAma şimdi ben alttan alırsam şımarmaz mı?
- +1 yıl
Konu ne bilmiyorum ama de ki bana bağırman beni kırdı bunu söyle o an alttan al sus daha sonra konuyu aç tatlı bir dille kırıldığını ifade et
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılee durmadan hergün aynı şeyi dersen başının etini yiyip dırdırını tartışmasını yaparsan normal yani
015 Yorumla
Soran+1 yılNasıl normal ya? Kendine çeki düzen verse az dediklerimi yapsa kimse dırdır yapmaz
Cevap sahibi+1 yılsen bence kocanı değiştirmeye çalısıyosun. Siz kadınlar niye evlendikden sonra kocalarınızı değiştirmeeye calısıyorsunuz. İstediğiniz bir kalıba sokmak istiyorsunuz
Soran+1 yılHayır da elinde telefon olunca veya televizyon izleyince ona bir şey sormayayım konuşmayayım istiyor. Ee evde sürekli televizyon telefon. Hiç mi konuşmayayım yani?
Cevap sahibi+1 yılnereye kadar izleyecek ki kaç saat izleyecek ki? hadi 2 3 saat izlesin ee bittikden sonra konuşun. Sende tv dizi izlesen durmadan gelsi seni bölse kesse izlediğin şeyi sende otomatikman sinir olursun. Düşünsene sevdiğin izlediğin bir dizi var durmadan karşı taraf bölüyor kesiyor seni ne izlediğinden bir şey anlarsın nede zevk alırsın
Soran+1 yılTamam da sürekli konuşmuyorum yarıda kesmiyorum ki, bir şey lazım oldu mu ya da yemekle ilgili mesela ekmek de yiyecek misin falan sorarım odur yani
Cevap sahibi+1 yılboş ver koy gitsin yaptığın yemeği önüne. Bu niye yok şu niye yok dediğinde sordum cevap vermedin dersin.
Soran+1 yılBunu yapmak kolay da, böyle ilgisiz bir eş olmak istemiyorum. Evliliğin ne anlamı kalacak?
Cevap sahibi+1 yılo zaten senin bu tavırlarına alışkın olduğu için birden sormayınca etmeyein ne oldu nedne sormuyor etmiyor diyecek. Sende ayrı odana git tv filan izle bak o zaman ne yapıyor acaba demelere başlayacak azıcık taktik geliştir
Soran+1 yılBöyle davransam işe yarar mı gerçekten?
Cevap sahibi+1 yılyarar yani hergün soran eden bbugün niye sormadı etmedi der. Merak eder yani seni. EE insanoğluda pek bi meraklıdır merağının peşindne gider. Azıcıkda seksi giyindin mi bak sen mevzulara sonra kendi gelecek
Soran+1 yılYani işten gelince günün nasıl geçti vs hiçbir şey sormayayım mı?
Cevap sahibi+1 yılhayır onları sor tabi o ayrı. Günlük rutininizde olun her zaman ama O tv dizi izlerken filan ayrı odada otur. Derse niye gelmiyosun diye sen konuşmamdan rahatsız oluyosun bir şey sorduğumda kızıyorsun de. Yemeğini koy önüne geç odana
Soran+1 yılTamamdır deneyeceğim inşallah işe yarar
Cevap sahibi+1 yılama seksi kıyafetler giymeyi unutma işin süsü önemli. Güzelce giyin parfümünü kokunu filan sık yani. Tam bir dişi ol bak bakalım tv dizi kalıyormu
Cevap sahibi+1 yılunutma o tv izleyip yemeğini önüne koyunca bu şekildeo lacak seksi kıyafetler ve kokular. O izlerken gözüne çarpacak görüntün ve kokun
- Aile & Toplum konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılbağırma etme normal şeyler bunlar. ama saygısızlık kabul edilemez o biraz saygısızlıga kaçmış.
00 Yorumla
+1 yılSen sonuna kadar haklısın bence sen de ona sana yaptıgının aynısını yap bırak üstüne gitme ne hali varsa görsün uzaklaş bak ozaman napcak sana
00 Yorumlayaşam öyle toz pembe değil dayanıklı olmalıısn
00 Yorumla
+1 yılPeki Ne Yapmayı Düşünüyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir şey
+1 yılDüzene oturmamis zamannnn diyorum..
011 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru ama daha baştan yok beni bıktırma yok bıktıracaksın sonunda falan demesi ne kadar doğru? Birkaç kez uyardım sadece ben konuşurken beni duy diye. Alt tarafı bu. Ama hep aynı şeyi yaptı. Duymuyordu beni telefonla veya televizyon izlerken. Bilmiyorum daha baştan böyle konuşması çok canımı sıktı.
- +1 yıl
Duzelir sabirli ol
Soran+1 yılDüzelir mi gerçekten? Akşam bir konuşma yapmayı düşünüyorum hani bu cümlelerinin son derece yanlış olduğunu söyleyeceğim. Ardından mesafeli davranacağım. Bunu istiyor çünkü, belli
- +1 yıl
Konus ama sakince ilimli ol tamam
Soran+1 yılAkşam konuşmada söyleyeceklerimi unuturum diye şu an ses kaydı attım, akşam tekrar bu konuyu konuşmak istemediğim için şu an konuşacağım dedim gönderdim😅😅
- +1 yıl
Allah seni emi akilli bidik iyi tm ozaman dikkat et bari pot kirma cocugada cok yüklenme👍👌
Soran+1 yılİnşallah iyi yapmisimdir akşam görecez artık 😂tamamdır çok yüklenmemeye calisicam çok çok teşekkür ederim sabırla cevap verdiğiniz için🥰
- +1 yıl
Nedemek canım sizler hep mutlu olun🌷🌷🌷
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sende inşallah hayatın boyunca hep çok mutlu olursun🥰🥰🥰
- +1 yıl
Sagol ablam cok sagolasin 👍😊
- +1 yıl
Siz mutlu olun yeter 😊
hatalı yaklaşıyorsun ama sen
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yaklaşacam?
Soran+1 yılHayır ne alakası var? Sırf telefonla ilgileniyor diye hiç mi konuşamayacaz? Bir şey diyemeyecek miyim yani? Ve daha yeni evliyiz ne demek beni bıktıracaksın? Küçük bir tartışmada hemen söylenir mi bu?
Soran+1 yılTamam da daha yeni evli biri nasıl hemen bu cümleyi kurabilir? Akşam işten gelince son bir konuşma yapacam sonrasında da mesafeli olacam çok üstüne düşmeyecem bakalım ne olacak
Soran+1 yılEvi terk etmek değil de, en azından böyle gitmeyeceğini bu tarz konuşmaların doğru olmadığını söyleyeceğim. Daha sonra üstüne düşmeyecem mesafeli olacam. Başka ne yapabilirim size göre? Merak ediyorum tavsiyeniz var mı acaba bana
Soran+1 yılNe yapabilirim bilmiyorum. Ne yapmam lazım sizce evliliği elime almak için?
Anlayışsızsın..
06 Yorumla
Soran+1 yılBen mi anlayışsızım?
Soran+1 yılSebep?
+1 yılbiraz belli et kırıldığını
00 YorumlaOlur boyle seyler tavır al
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlilikten önce ne kadar birlikte vakit geçirdiniz
013 Yorumla
Soran+1 yıl5 yıl
Cevap sahibi+1 yılHiç böyle değil miydi
Soran+1 yılBu kadar agresif değildi. Anlamadığım şey neden hemen bıkma lafı? Daha yeni evliyiz şimdiden böyle basit bir sebepten bıkacaksa evlenmeseydi
Cevap sahibi+1 yılBence evliliğe alışamamış henüz. Biraz sesini çıkartsana sende altta kalma
Soran+1 yılBende sesimi çıkarttım ve sonuç konuşmuyoruz. Basit bir kavga ama sanki çok büyük bir kavgaymış gibi davranıyor
Cevap sahibi+1 yılBırak davransın popişi çok kalkmış onun sanırım hep affeden taraf sensin
Soran+1 yılYok normalde geçen gün mesela arkadaşları ile dışarı çıktı oyun oynamaya. Haksızdım ama çok trip attım surat yaptm yinede alttan aldı şakalar yapmaya beni güldürmeye çalıştı. Üstelik 3 aydır ilk defa çıktı, normalde arkadaşları çağırır ama ben evde tek kalmiyim diye gitmezdi. Hep alttan alan ben değilim ama bazen haksız olduğu halde haklıymış gibi böyle diretebiliyor anlamış değilim
Cevap sahibi+1 yılYaşlarınız kaç peki
Soran+1 yılBen 25 eşim 27
Cevap sahibi+1 yılAnladım canım. Sende üstüne gitme biraz bakalım ne yapacak sallama gerekirse kendisi gelsin alsın gönlünü
Soran+1 yılYa aslında akşam konuşmayı düşünüyorum. Hani sakin sakin kırıldığımı söylemek istiyorum bir de şu kelimelerini yanlış kullandığını
Cevap sahibi+1 yılBak onun durumuna eğer pişman gibiyse konuş yoksa gidip konuşma bence. Hem suçlu hem güçlü bide gidip affettirmeye çalışma yani
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeyfine çok düşkün Allah uzak etsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDaha 3 ayllikmi bu evrede yuhhhh
00 Yorumla
+1 yıltaktikler için yayına gelin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet haksızsın
00 Yorumla
+1 yılHaklisin
00 YorumlaKaba birisi demekki
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer