Eşim bana bağırdı çok kalbimi kırdı, bıkacaksan evlenmeseydin dedim. Haksız mıyım?

Arkadaşlar daha 3 aylık evliyim. Evliliğin ilk zamanları malum arada tartışma kavga vs oluyor, evliliğimiz daha oturmadığı için. Ama evlenmeden önce uzun yıllar beraberlik yaşadık, o zamanlar bile bu kadar kavga etmezdik. Neyse, eşimin şöyle bir huyu var; diyelim ki tv izliyor veya sosyal medyada takılıyor, bende o sırada bir şey soruyorum veya bir şey diyorum ama beni asla duymuyor. Mesela atıyorum "yemeğin yanında yoğurt yer misin canım?" diyorum, o an asla cevap yok. Kaç kez uyardım, neymiş o an başka bir şeyle ilgilendiği için algısı dışarıya kapanıyormuş duymuyormuş falan filan. Kaç kez uyardım ama hep aynı. Beni takmıyormuş gibi hissediyorum böyle zamanlarda. Neyse en son dün akşam bir tane dizi izliyordu telefonundan. Bende şaşırdım normalde dizi izlemeyi sevmez. O anki şaşkınlığımla "oha sen dizi mi izliyosun?" dedim. Ve tabi yine cevap alamadım. Bi 15 saniye sonra "evet canım, izliyorum" dedi. Bende işte duymuşsun ne diye cevap vermiyorsun bak yine aynı şey dedim. Eşim de o an yükseldi bağırmaya başladı bana, "izliyorum işte görmüyor musun kör müsün nesin ya yeter artık. Sürekli aynı şey ne rahatsız ediyorsun hep aynı şeyi yapıyorsun sonunda bıktıracaksın beni yeter be" dedi. O an şok oldum, daha yeni evliyiz en küçük şeyde bile bıkacaksan, bıkma lafını edeceksen evlenmeseydin dedim bende. Haksız mıyım? Daha üç ay olmuş evleneli yok bıktıracaksın yok bilmem ne. O olaydan sonra da hiç konuşmadık. Sanki çok büyük kavga etmişiz gibi yüzüme bile bakmıyor.

Eşim bana bağırdı çok kalbimi kırdı, bıkacaksan evlenmeseydin dedim. Haksız mıyım?
Cevapla