O kadar hızlı yaşadım ki her şeyi ne yaşadığımı bile anlayamadım?

Sözleri hep evlilikten yanaydı o kadar güzel konuşurduk ki ona karşı çok sabırlıydım sevsin istemiştim sevelim istemiştim buluşalım istemiştim 1 kere bile buluşamadık o kadar çok çabalamama rağmen sanki benden uzaklaşıyordu git gide kullandı bazi şeyleri yapmak istemediğim halde zorla yaptırırdı üzülmus numarası yapardı çok yanlış şeyler oldu aramızda hep bir bahanesi vardı başkasını över dururdu başka kızlardan bahsederdi 2 3 kişiyi alırım koluma gezerim ara ara laf sokardı seni kullanıyorum ama çok aşırı bağlı olduğum halde ona hiç kötü düşünmezdim sürekli her seyine rağmen sabretmistim bazen istihareye yatardım kötü görürdüm ona bir şey yazdığım da yapmasaydın olurdu sözleri ben onunla bir şeyler olsun istedikçe hep uzaklaştım hayırsızım dedi kendini hiç sevmiyorsun kendine değer vermiyorsun dedi böyle olacağını hiç düşünmemiştim ben beni sürekli aglatirdi yüzümde büyük uçuklar çıkardı beni aglattigi halde ben hala onu sevmeye devam ederdim bi zaman sonr katlanamadım hiç aslında yapmamam gerekti ama yaptım kötü sözler yazdım aslında ben ne yaptım ki dese de çok şey yapmıştı her şeyi ayakta tutan sabrımdı o bana farklı yaklassa da düşünse de ben farklı düşünmüştüm ama şimdi ise konuşmuyoruz dua ettim kalpten belki gerçekten hayirsiz neler yaşadım hiç bir şey anlamadan sadece bakıyorum zaman geçmiş kendime eziyet etmişim sadece bi insana değer vermek o kadar yanlış bir davranış ki hak ediyorsa verilirdi ne yaşadığımı Allah biliyor insan sevince kendini durduramıyor elinde olmuyor şimdi o olmayınca rahatım kafam rahat kalbim rahat bedenim rahat ama yine aradan geçse de özlüyorum ben ne fedakarlık yaptım neler yaptım ama hiç benim iyiliğim bahsedilmedi iyiliğim bile saf oldum kötü oldum keşke kıymetimi bilseydi beni bu hale getirmeseydi herkes her şeyi yapar ama kul hakkı denen bir şey var ah ah saygısızmisim ben saygı olmadı mı hiç bisey olmazmış asıl ben sana güvenmiştim be güven saygıdan da önemliydi🙂?
Güncellemeler
+1 yıl
Hani derim ya şimdi ki aklım olsaydı yapmazdm aslında insan sevince sevdiği için her şeyi yapar ama asla kiymeti bilinmez
O kadar hızlı yaşadım ki her şeyi ne yaşadığımı bile anlayamadım?
Cevapla