Sevdiğim biri varken sırf iyi kalpli, beni çok seviyor diye başka birisiyle ilişki kurdum, bunu yapan, başarılı oldum diyen var mı?

Yani bunu yapmak ilerde pismanliga sebep olur mu

Sevdiğim biri varken sırf iyi kalpli, beni çok seviyor diye başka birisiyle ilişki kurdum, bunu yapan, başarılı oldum diyen var mı?
Cevapla