Özlemek ne meret şey yahu..😜🙅🏻‍♀️ Özleminizi neyle bastırıyorsunuz?

Çok özleyipte burnunuzda tüten birini sımsıkı sarılmak, kokusunu içine çekmek o an dünyanın en mutlu insanı yapmaz mı?
Özlemek ne meret şey yahu..😜🙅🏻‍♀️ Özleminizi neyle bastırıyorsunuz?
Özlemek ne meret şey yahu..😜🙅🏻‍♀️ Özleminizi neyle bastırıyorsunuz?
Cevapla