benim kalbimi bir el sıkıyor sanki inanamiyorum... mesajlaşarak bir şey mi hissedilirmiş yahu
Kalbimde bir atış ritminde değişiklik bir bıçak saplanmış gibi his var. bu ne arkadaşlar?
Ben ne hissediyorum
benim kalbimi bir el sıkıyor sanki inanamiyorum... mesajlaşarak bir şey mi hissedilirmiş yahu
Kalbimde bir atış ritminde değişiklik bir bıçak saplanmış gibi his var. bu ne arkadaşlar?
Ben ne hissediyorum
Bir şey hissedemezsin zaten yüz yüze geldiğinizde göreceksin büyük hayal kırıklığı olacaktır ilk başta birbirinizi gördüğünüzde belki hoşlanacaksiniz ama ilerleyen zamanlarda hayal kırıklığı olacaktir şimdilik bu hissettiğin ikinizde maske var bu maskeler yüzünden böyle şeyler hissediyorsun o maskeler düştüğünde göreceksin
Her zaman maskeler vardır sanalda artmıyor ki
Aslında bak sana katılıyorum riskli
Daha kötü olabilir gerçekte ama
Daha iyi de olabilir
İşte risk bu 😃
Yuz yüze geldiğin de ona aşık olduğun zaman dediğimi daha net anlayacaksın beterin beteri vardır o sana vaatlerde bulunacak ama hiç biri yerine getirilmeyecek 6-7 hatta 1 sene aşk acısı bile çekebilirsin
6-7 dediğim ay bu arada
Hayırlısı kısmetin nereden geleceği belli olmaz
Evet bir şey sorabilir miyim
Sorun
https://youtu.be/mYCnSvYhZVo
33:40 ncı sahneyi baştan sona izleyip görüşünüzü bildirir misiniz
Cevap
7Cevap
Eğer eşinde veya sevgilisinde duymadığı kelimeler ve güzel konuşmalar duyarsa oldukça imkanlı bir şey
Daha önce çok şey yaşamış bense 0
Olabilir illaki evlenmeden yaşa önceki flörtlerinde illa bişi yaşamak gerekmiyo
Hayal kırıklığı olmama ihtimali var mı
Bence yok yaşa ve gör korkarsan yaşayamazsın
Hm korkup kaçarsam iyi bir şeyi kaçırabilirim
Kesinlikle kaybedecek neyin var
Onu beğenmezsem shshss
Yine kaybedeceğin bişi yok bye bye dersin
Değilmi
Üzülürüm ama kötü hissederim
Saçmalama insanlar ilişki yaşadıkça doğru insanı bulur olgunlaşır
Ya bide onun çok ilişkisi olmuş ve bir şeyler yaşamış ben hiç-bir şekilde yaşamadım yani
Beni kullansa nasıl anlayacağım
Ark olarak eklesene uygunsan
Bide mesajatarmısın
Her şey ben aa
Mümkün tabiki. Bazen cümleyi bırak tek bir kelime etkiler insanı
Sevgi oluşur mu peki
Oluşur neden olmasın ki
Zor kız olmaya çalışmadan içimden geldiği gibi onun adımına adım atmam doğru olur mu? Yani. Biraz daha beklemek daha iyidir diye bir şey var mı?
Senin kararın. Zor kız dediğin şey çekici değil
Yani basit görülme vs. olmaz değil mi
O hoşlandığını belli etti bende karşılık olarak belli ettim.
Kolay olmam değil mi
Neden kolay ya da basit olasın. Duygularını dürüstçe belli etmişsin. Özel olmalısın
Ya kafam karışık doğrusu... onun geçmişinde birden fazla kız olmuş ve tecrübeleri, yaşanmışlıkları var
Benimse hiç sevgilim olmadı, tecrübem yok
Ayrıca o 5 yaş büyük falan
Şimdi bana ne gözle bakıyor, ne kadar ciddi bandım gibi mi düşünüyor bilmiyorum
Evet adım atıyor ama niyetini bilmiyorum
Gerçekse bende hoşlanıyorum doğrusu
Tecrübesiz olman sorun değilde onun ne gözle baktığı sorun
Onun gözünden bakamadığım için de bilemeyeceğim 😑😑😑😑
ohoo neler atar daha neler. D
Ahhahahahaha
Evet
Köle
Köle olmam
Kölelerim olur
Yerini bil itaat et
Yo sen hep köleydin
Yerini bil
Cezasını ağır verir efendin
Zehirlerim
Sana kusar zehrini
Sopalarım
Kurşunlu silahım var
Bende de kemik kıran var
Fitness çıyızzz
bende köle egitmeniyim
tendonlarını ve kemiklerini tek tek eğitirim
Mümkün bebeğim
Hayırlısı
Aynen 😅
Evet mumkun
regl donemindesin
Değilimmm
Mümkündür.
Hayal kırıklığı olmama ihtimali var mı
Tabi ki var. Şöyle düşün, sen de sanaldan mesajlaştın ve karşındaki senin için hayal kırıklığı olmayabilir mi diyor? Karşımızdakini de güvenimizi kırmadığı sürece kendimiz gibi görmeliyiz.
Elbette garantisi yok hiç bir ilikinin.
Dış görünüşe takılmalı miyim?
Valla o biraz ne istediğine, neyle mutlu olacağına bağlı.
Kötü biri gibi hissediyorum görünüşe takılınca
Hislerin güçlüyse uzak dur.
Hayır kendimi kötü bir şey gibi hissediyorum dışa da baktığım için HAHSHSHH
Anlamadım
Ya ben çok görselim dış görünüşe bakıyorum ama bu yüzden kendimi kötü hissediyorum.
Kötü hissedecek bir şey yok, senin de kriterin bu diye kabul etmek lazım.
Aynısı bana yapılsa vs. beğenilmesem ne üzülürdüm
Korkuyorum o yüzden
Şimdi ben hiç sanal diye bulaşmasam mı
Üzüleceksen bulaşma tabi,
Üzülme ihtimali hep var ki
Korkmakta saçma bu yüzden
Çok kararsizim
Sanal olması beni şüpheye sokuyor
Evet mümkün
Gerçekten bir şeyler var kalbimde ama ağrı gibi de çok tuhaaf
Mümkün tabii ki
Realde hayal kırıklığı olur diye baştan bulaşmamak mi daha mantıklı
Reali düşünme artık realden tanışan yok gibi bir şey herkes sanal alemde. Sen duygu hissetmeye bak.
Shshhs doğru diyorsun da karşılıklı olduğundan nasıl emin olacağım ya ben fazla ciddi ilişki insanıyım
Konuşmalarına vs bakarak
Belli olmaz işinin ustasıysa
Zaten ben ayıktım tecrübeli o
Hadi bakalım o zaman sana kolay gelsin
teşekkür ama napacağım beni kullanırsa naaıl anlayacağım
Sana bazı şeyleri ısrsr ediyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?