Hoşlandığım kişiye açılmayi düşünüyorum uzak mesafe o yuzden mesajla açılacam sizce olmusmu bakar mısınız aciklamada?

Seni arkadaş olarak fazlasıyla seviyorum arkadaşlıgımız ne kadar çok güzel olsada sana karşı duygularim elimde olmadan değişti senden neden hoşlandığımı bilmiyorum ama bunu da bilmeni istiyorum ikimizinde zamana ihtiyaci var bu süre icinde hala arkadas kalirsak daha iyi hem duygularimizdan emin olalim hem seni de kaybetmek istemiyorum eğer bana karsi bişey hissetmezsen yine arkadas kaliriz ❤😊
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap bekliyorum ondan
Güncellemeler
+1 yıl
Bende seninle konusacaktim zaten sevgilim var yeniyiz ama kız senle konusmami istemiyodu diyemedim sana kusura bakma engellemek istersen engelle dedi yazmassanda iyi olur onun yanindayim dedi 🚬
Hoşlandığım kişiye açılmayi düşünüyorum uzak mesafe o yuzden mesajla açılacam sizce olmusmu bakar mısınız aciklamada?
Cevapla