Fazla ilgi verip yüksekten yere çakmak gibi bir şeymi bu? çok bağlanmiştim ama baya uğraşti bunun için bağlandiktan sonrada ne istediyse yaptırdı. Aşkin gözü kör etmesimi ben eskidende aşık oldum o insan bazi konulara girdiğinde onu uyariyordum, ayrilmaya kalktim hatda kaç kez ama bu kez bunlari yapamadim karşimdaki fazla ilgi verdiği içinmi böyle oldum manupulemi olundum narsistdi karşimdaki insan bu arada
çok aptallık yaptim normalde yapmayacağim hatda her kesi yargiladiğim n**de gibi , şimdi rüyadan ayilmiş gibi kendi yaptiğimin şokundayim , ne yaşadim ben bilmiyorum ayrildiktan sonra rüyadan ayilmiş gibi oldum, aşık olsam aninda unutamazdim diye biliyorum bağlanirdim uzun zaman aci çekerdim ama aninda gözümden düştü soğudum , ama onunla ilişkideyken beynim dumanli gibiydi her lafi öyle anlatiyorduki inaniyordum yanimdaki kizlar falan uyarsada gözüm görmüyordu ama ondan önceki ilişkimde yaşamadim bunu iradem vardi.
Şimdi yanimda insanlar namustan konuşurken knedimi naumssuz şerefsiz kirlenmiş hiss ediyorum biliyorum benim aptalliğim ama bilmiyorum intihara kadar yolu var içimdeki hislerin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer