Kadın olduğum halde sürekli sevgilimi beklemek zorunda mıyım?

Ya sürekli bekletilen taraf ben oluyorum. Kadın olduğum halde. Ben onu hiç beklemiyorum. Beklemek zorunda mıyım artık sıkıldım cidden. Buluşma vs. Beklemesi değil en basiti telefonda iletişim için konuşmak için bekletiliyorum. Gün içinde konuşamıyoruz akşam olsun da konuşalım diyoruz akşam da 7 8 9 değil gecenin 12si olur gelmesi onda da ya gelir ya uykuya kalır gelmez. Bu önemsememek değilde nedir ki.
Kadın olduğum halde sürekli sevgilimi beklemek zorunda mıyım?
Cevapla