37 yaşındayım 21 yaşında bi çocuğa aşık oldum ne yapacağım?

kardeşimin arkadaşı henüz 21 yaşında gencecik bi çocuk sanki benden büyükmüş gibi beni korumaya çalışması yaşına rağmen olgun olgun konuşmaya çalışması kendimi p*dofili gibi hissediyorum ama elimde değil beni tamamen sadece ablası olarak görüyor kızımla arasında sadece 5 yaş var daha erken çocuk yapsaydım onun yaşında çocuğum olacaktı nasıl engelleyeceğim hislerimi
37 yaşındayım 21 yaşında bi çocuğa aşık oldum ne yapacağım?
Cevapla