İş yerinden birinden hoşlanıyorum ama biraz garip birine benziyor sizce yanlış mı düşünüyorum?

Ben mühendisim hoşlandığım çocuksa işçi. Ama davranışları bana farklı geldi nasıl desem ki diğer işçiler gibi gelen geçen kızlara bakmıyor hatta çocuk çok kibar, yol veriyor kız erkek ayırt etmiyor hiç bir şekilde. Parfümü çok güzel kokuyor yani pahalı bir şey olduğu belli ilk defa böyle bir koku alıyorum çok hoş. Ama dibinde kokladım çocuğu resmen ama yüzüme bile bakmadı sadece önüne boş boş bakıyordu. Böyle bir işçi ben hiç görmedim kibar güzel kokan filan garip biri geldi bana. Yalnız duruyor hep sakin kendi halinde birisi.

İş yerinden birinden hoşlanıyorum ama biraz garip birine benziyor sizce yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla