Linçlemeyin lütfen, Eski sevgilisine n**de gönderip pişman olanlar var mı geçtimi bu utanma hissi?

Linçlemeyin arkadaşlar lütfen , sevgide vardi yani ci***llikten çok sevginin olduğu bir ilişkiydi ve ara sira n**e de istiyordu hiç tam çiplak atmadimda en son tek g***üs fotosu gönderdiğimde sanki basitleştim gözünde saygisi gitdi israrla isteyende oydu ama en son istediğinde de daha zina yapmicam diye uyardim ondan sonrada ayrildi zaten bunalmişti son bir kaç gün , en çok utandiğim eski sevgilisi çok adamla sevgili olup öpüşsede ona iyi kiz cin**llikle işi olmaz diyordu ama ben hiç kimseyle buluşmadim öpüşmedim elini dahil tutmadim onun gözünde k**pe oldum , niye gönderdin aklin nerdeydi demeyin insan kör ola biliyor , ve fazla isrardan sonra kaniyor ilk sevgilimdi ve sevgilikte normal sayiyordum ve sonra gördüm hatami

Linçlemeyin lütfen, Eski sevgilisine n**de gönderip pişman olanlar var mı geçtimi bu utanma hissi?
Cevapla