Ben şimdi bir forum sitesinde burada değil bir kızla 1-2 ay konuştum kafamız uydu. Sonra söyledi evli olduğunu ama kağıt üstünde boşancam dedi.
Bende kafamız uydu normalde evli kadınla konuşmam dedim ama alakası yok ilişkim yok ayrı yaşıyoruz dedi.
Bende boşluktaydim bir sevgiyle ihtiyacım vardı onunda var aynı şekilde.
Bu sebeple konuştuk fakat sonra benimle başka bir kimlikle hesapla başka bir ananın isimle nickle konuştuğunu öğrendim.
Kafam Cok karışık sonra kendisi de itiraf etti ama ne yapsam bunu unutamıyorum da ama unutma gerekir dimi ne diyorsunuz ilk defa kafam böyle biriyle uyuştu.
Ayrıca kendisi hastaymış hastalığı da atlatmış gibi sanki ama seninle konuşmak iyi gelir şimdi kötü oldum demi. burdan da vicdan azabı duyuyorum.
Ne yapim.
Çeliskisi çok bekar mi evli mi bilmiyorum
Bana anlattıkları ne kadar doğru sadece benden hoşlandığını biliyorum.
Ama bende bu saatten sonra olmaz kafamda silmek istiyorum ama unutamıyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer