Nişanlım birşeylerle meşgul olup beni unutuyor. Bunu söylüyor açıkça seni unuttum diyor çok kırıcı değil mi?

Sevgiliyken de öyleydi. Pes atıyor mesela 3-4 saat yok. Arıyorum, ya ben seni unuttum diyor. Başka şeylerde de arkadaşlarıyla takılıyor mesela saatlerce yok mesaj falan umurunda değil görmüyor. Arıyorum yine aa unutmuşum seni diyor. Defalarca söyledim cümleyi şöyle kurma diye ama napiyim unutuyorum yalan mı söyleyeyim diyor. Çok kırıcı değil mi ben mi abartıyorum? Bedel gerekir mi?
Nişanlım birşeylerle meşgul olup beni unutuyor. Bunu söylüyor açıkça seni unuttum diyor çok kırıcı değil mi?
Cevapla