Sevgilimin 1 çocuğu var. Bazen onunla çok vakit geçiriyor. Evlenmeli miyim?

Yaklaşık 1 yıllık bir ilişkim var. Ben onun boşandığını ve 1 çocuk babası olduğunu biliyordum. Beni çok seviyordu onu kabul ettim ben de sevdim. Bazen çocuğunu çok ön planda tutuyor gibi hissediyorum baba tabii ki sevecek ama bazen bu durum bizi etkiliyor mu diye düşünüyorum çocuğu beni asla sevmiyor. Ona yaklaşmaya çok çalıştım bana nefretle bakıyor. Bana karışma diye bağırıyor. Sevgilim bizim aramız iyi olsun istese bile çocuğun bana karşı nefreti çok. Ona sadece bir abla olarak yaklaşmak istiyordum. Kendisiyle vakit geçirsin diye babasını bu aralr hep evlerine çağırıyor düşünün sanki bilerek yapıyor eski eşi var. Çok mutsuzum ama çocuk artık benim için büyük sorun gibi görünmeye başladı ona ablalık yapmak isterdim ama mümkün değil. Ne yapsammmm?

Sevgilimin 1 çocuğu var. Bazen onunla çok vakit geçiriyor. Evlenmeli miyim?
Cevapla