Eşimin 2 yetişkin çocuğu var, ve bizim evliliğimizden bebek istemiyor. Benimse hiç çocuğum yok. nasıl ikna edebilirim?

Eşimle birbirimizin 2. Evlilikleriyiz.

Benim hiç çocuğum yok. 40 yaşındayım

Eşimin ise 2 yetişkin çocuğu var. 48 yaşında.

Ben bizimde bir bebeğimiz olmasını istiyorum. Ama maalesef asla istemiyor. Zaten çocuklarının var olması ona yeterli geliyor. Evet senin iöin üzülüyorum diyor ama yinede o sorumluluğa baştan girmek istemiyorum diyor. Evlenmeden önce konuşmadınızmı diyenleriniz için söylüyorum evet konuştuk. Ozamanda istemediğini söyledi, cevap olarak "şu an bende istemiyorum ama birgün hormonlarım anne olmam için çok istekli olabilir. Bunun garantisini veremem" demiştim. O da bana" ben hiçbir kadına anne olamazsın diyemem ama gerçekten istemiyorum" demişti. Sonuçta biryere varamadık ama ozaman bunu zamana bırakalım eğer istersen onu ozaman düşünürüz dedi. Terapistede gittik orada da aynı şeyleri söylüyor. Kısacası bunlar 2 sene öncenün konuşmalarıydı. Yani 38 yaşındaydım. Artık 40 ım. Ve yalnız yaşlanıp yapayalnız kalmak istemiyorum, benimde kendi canımdan bir yavrum olsun istiyorum. Ama ikna etmek mümkün değil. Herkes benim için bir çocuk yapması gerektiğini söylüyor. Ama direniyor. Ne yapmalıyım? Lütfen mantıklı fikirlerler vererek yardımcı olur musunuz

Eşimin 2 yetişkin çocuğu var, ve bizim evliliğimizden bebek istemiyor. Benimse hiç çocuğum yok. nasıl ikna edebilirim?
Cevapla