Eşimle birbirimizin 2. Evlilikleriyiz.
Benim hiç çocuğum yok. 40 yaşındayım
Eşimin ise 2 yetişkin çocuğu var. 48 yaşında.
Ben bizimde bir bebeğimiz olmasını istiyorum. Ama maalesef asla istemiyor. Zaten çocuklarının var olması ona yeterli geliyor. Evet senin iöin üzülüyorum diyor ama yinede o sorumluluğa baştan girmek istemiyorum diyor. Evlenmeden önce konuşmadınızmı diyenleriniz için söylüyorum evet konuştuk. Ozamanda istemediğini söyledi, cevap olarak "şu an bende istemiyorum ama birgün hormonlarım anne olmam için çok istekli olabilir. Bunun garantisini veremem" demiştim. O da bana" ben hiçbir kadına anne olamazsın diyemem ama gerçekten istemiyorum" demişti. Sonuçta biryere varamadık ama ozaman bunu zamana bırakalım eğer istersen onu ozaman düşünürüz dedi. Terapistede gittik orada da aynı şeyleri söylüyor. Kısacası bunlar 2 sene öncenün konuşmalarıydı. Yani 38 yaşındaydım. Artık 40 ım. Ve yalnız yaşlanıp yapayalnız kalmak istemiyorum, benimde kendi canımdan bir yavrum olsun istiyorum. Ama ikna etmek mümkün değil. Herkes benim için bir çocuk yapması gerektiğini söylüyor. Ama direniyor. Ne yapmalıyım? Lütfen mantıklı fikirlerler vererek yardımcı olur musunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer