Niye rahatlayamiyorum , niye eskisi gibi olamiyorum , arkadaşlar fikir bildirin?

Arkadaşlar ben normalde kendi yaşadiğim yerde çok sevilen birisiydim normalde terbiyeli her kesin sevdiği peşinde erkekler koşan birisiydim , ama sanaldan biriyle taniştim farkli ülke çocuğa çok isindim aşiri hoşima gidiyordu evlilik vaadleri falan aileme söyledim ben kaderim olduğuna inanmiştim artik ki, çoxuk buna inandirmişti her şey gerçek olucak diye o kadar anlatiyorduki,

çocuk bir az sonra artik daha samimi olduğumuzda yani ilişki bir senelikken n**de istemeye başladi ve gönderdim çok inandiğimdan ve aptalliğimdan , şimdi eskisi gibi olamiyorum çocuğu çikardim hayatimdan daha doğrusu o yikti gitdi her şeyi uzaktan yakindan hiç bir iletişim vasitasi yok ama yine de dönemiyorum utancim gitmiyor bu olayi bir o bir ben bir Allah biliyor ve ben kaç gün tövbe etdim ama yine rahatlamiyorum , instada ismimi falan sildim kimsesiz gibi kullaniyorum utaniyorum yüzümü falan görecek diye kirlenmiş hiss ediyorum, ne yapiyim ben

Niye rahatlayamiyorum , niye eskisi gibi olamiyorum , arkadaşlar fikir bildirin?
Cevapla