"Psikoloğa ihtiyacım yok seni görmem yeterli" diye mesaj atan eski sevgilinize cevabınız ne olurdu?

"Psikoloğa ihtiyacım yok seni görmem yeterli" diye mesaj atan eski sevgilinize cevabınız ne olurdu?

benimde seni görünce psikoloğa ihtiyacım olur tam aksine derim
Güzel cevap 😃
öyleee 😂
İyi cevaptı 🤣✌️
@Pisiannesi her daim 😀
Bundan sonra anca rüyanda görürsün derdim ahdejfl
Teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
Aşırı mutlu olurdum
Gelme psikolog kurtarır seni derim ve ya görüldü atar bırakırım
Hangi eski sevgilim olduğuna bağlı. Biri haricinde görüldü atarım.
Bir çay içilir bence herkes ikinci şansı hakeder.
Bazen herkese ikinci şans verilmez sanki ya
Neden önceden psikolojin yok muydu 😉yemeezler, başka kapıya derim.
Külah gönderiyorum, ona anlatırsın derim.
Gel gör bakalım
Belliki aşık sende seviyorsan karşılık ver
Cevap vermezdim.
Kesinlikle en iyisi
Seni iyileştirmekle yükümlü değilim derdim.
İşte aradığım cevap ✌️
Ne güzel bir durum olsa gerek
Engel
Bedava olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar