Dün bir kiz arkadasimla buluştum ve bana kız olmadigini bu tarz şeylerin artik çok normal oldugunu söyledi dogrumu?

Ben yadırgadım o da benim kız olmama şaşırdı. Bu yaptigim çocukla olmazsa başkasiyla evlendigimde söylerim dedi hangi erkek kabul eder?

Dün bir kiz arkadasimla buluştum ve bana kız olmadigini bu tarz şeylerin artik çok normal oldugunu söyledi dogrumu?
Cevapla