Sevgilime bile demem böyle şeyler. Sevgili flört olmayan biri neden der böyle bir şey? Canlar fikirlerinizi alayım, elleriniz dert gormesin simdiden😂😂😂
Normal karşı cins arkadaşına üstüm de bir şey yok öyle yatıyorum diyen biri ne ayak sizce?
Bana göre bu, ya sınırlarını bilmeyen biri ya da bilinçli olarak karşı tarafın tepkisini ölçmeye çalışan biri. Normal bir arkadaşlık ilişkisinde böyle bir cümleye gerek yok, çünkü bu tarz bir detayın paylaşılması doğal bir sohbetin parçası olamaz. Eğer gerçekten samimi bir arkadaşlıksa, böyle şeylerin konuşulmasına bile ihtiyaç duyulmaz. Ama bu tarz cümleler bilinçli bir şekilde söyleniyorsa, ya ilgi çekmeye çalışıyordur ya da sınırları aşma niyetindedir. Sonuçta herkesin bir çizgisi olmalı ve arkadaşlık adı altında böyle gereksiz detaylar paylaşılmamalı.
Tabi ki de sapıktır ne olacak başka. ben sevgilime bile öyle şeyler söylemem çünkü gereksiz bulurum ama bazıları var ki sapık abaza olduğu için normal karşı cins arkadaşına bile bu tür şeyler diyebiliyorlar tabi ki de yürümek için ya da etkilemek için. zaten karşı cins de durumu hemen anlayıp iletişimi kesmelidir diye düşünüyorum ben. bunların dışında eğer bunu yaşayan varsa Kişi, size bu şekilde bir mesaj atarak dikkatinizi çekmeye veya sizinle flörtleşmeye çalışıyor olabilir. Bu, özellikle yeni tanıştığınız biri veya aranızda romantik bir gerilim olduğunu düşündüğünüz biri ise daha olasıdır. Mesajın tonu, emojiler veya diğer ipuçları, flörtleşme niyetini gösterebilir. Kişinin niyeti ne olursa olsun, bu tür bir mesaj bazı insanlar için rahatsız edici veya uygunsuz bulunabilir. Özellikle aranızda romantik bir ilişki yoksa veya bu tür bir şaka yapmaya alışık değilseniz, bu durum sizi rahatsız edebilir. benden tavsiye uzak durun böyle tiplerden.
Bu daha ne ki.. sözde arkadaşım dediği insanlarla, birbirine abi kardeş dedikleriyle neler neler konuşuluyor.. cinsel fantezilerinden tut da sarılmaya öpmeye koklamaya kadar.. ne ilginçtir ki bunları söyleyenlerin de hayatlarında ya da kalbinde başka insanlar var.. yani güya seviyorlar, aşıklar.. Daha da rezil olanı, bunları normal karşılıyorlar.. Ben demedim, o dedi gibi alçakça savunları da cabası.. O cesareti vermedikçe kimse böyle rahat rahat konuşamaz kimseyle.. Hadi dedi diyelim, şeref ve onur sahibi insan buna en sert tepkiyi gösterir.. Gülüp dalgaya almaz.. Görseldeki "yelloz" sıfatı tam onlarlık.. 😄
Bu tarz bir cümle genelde ilgiyi üzerine çekmek, flörtöz bir hava yaratmak ya da spontane bir rahatlık ifadesi gibi algılanabilir. Ama tabii kişinin niyeti ve ilişkideki samimiyet düzeyine bağlı. Arkadaşlıkta bu tip yorumlar kafa karıştırabilir, eğer rahatsızsan mesafeni koruman daha sağlıklı olur. Hislerin seni yönlendirsin! 😊❤️
bunu söylemek için o insanlar arasında çok kuvvetli bir samimiyet olmalıdır samimiyet yoksa bu insan karşıyı tahrik etmek istiyordur cinsel bir konu açmaya çalışıyordur ağız arıyordur