Eski sevgilim benden ayrıldı bu 2. Ayrılması 1 ay oldu wp durumlarımın hepsine bakıor neden?

Ne numaramı silmis ne bise wp durumlarıma bakıyor benden ayrıldı güya seviomus da uzakmısız gelmesi zormus zır onun için de bahane atti işte ama giderken seviyorum çok seviyorum felan dedi neden ve hala neden numaram kayıtlı ve durumlarıma bakıyor? Bu arada kendi hayatımla ilgili paylasıorm gönderme felan yapmıorm durumlarda

Eski sevgilim benden ayrıldı bu 2. Ayrılması 1 ay oldu wp durumlarımın hepsine bakıor neden?
Cevapla