Hayatı boyunca ilişkisi olmadan yaşamak isteyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir kız arkadaşım var hayatında kimseyi istemiyor. Tek mutluyum diyor ve gelecekte de evlenmeyi düşünmüyor. Bir iki kedi alırım onlar bana arkadaşlık eder diyor. Çocuk için ileride evlat edinirim diyor. Kızın arkadaşları var asosyal değil, 29 yaşında. Ne düşünürsünüz siz?

Hayatı boyunca ilişkisi olmadan yaşamak isteyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla