Evli kişilerin, ısrarla bir başkasıyla birliktelik (güya aşk) yaşamak istemesini nasıl karşılıyorsunuz?

Bu konuda kadın veya erkek diye cinsiyetçilik yapmayı doğru bulmuyorum. Çoğu zaman her iki cinsin de aynı davranışları sergilediğine şahit oldum ve oluyorum. Öyle ki kendisi namus elçisiyken, eşi tarafindan ilgisizlğini bahane ederek yaptığı ahlâksızlığı normalleştirmeye çalışıyor. Peki sevgilim diye anlatması... Çok daha fazlası... Ağızlarının ortasına yapıştırıp, Karaktersiz ve midesiz değilim diyesim var. 🙂 Arkadaş, senin garip isteklerin var diye, eşinin ve çocuklarının gayri cümleler duyması hiç adil değil! Bir kalpte iki sevgili, bir bedende ise iki el izi olmaz.

Evli kişilerin, ısrarla bir başkasıyla birliktelik (güya aşk) yaşamak istemesini nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla