Zerre icimden gelmiyor olanida duzgun yapmiyorum zaten 13 yasinda oyuncaklar alip onun karsiliginda kapanmami istedi ailem kapandim hic sorumlulugunu vs bilerek degil ayni zamanda ablamada heves etmistim ama 25 yasindayim ve asssssla sorumlulugunu kaldiramiyorum dahada gunaha giriyorum usulune gorede tesetturlu degilim yani beni hayattan soguttu bu baskilar!!!
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İkna edemezsin maalesef. Nasıl giyiniyorsun ki?
Bol giyim konusunda degisiklik yapmam zaten sadece istekli takmadigim şalı cikarmak istiyorum
Bunu ilgi çekmek ve farkedilmek için mi istiyorsun
Rahatsiz oluyorum kendimi iyi hissetmiyorum boguluyorum
genel olarak baskıya gelemiyorsun sanırım
Kim gelirki
Bana ulaşabilir misin çok merak ettim seni
Bence dahada günaha girme ailene söyle açıl bende tam anlamıyla tesettürlü değilim ama açılmak istemitorum sıkıyorum kendimi
Sizinkisi sadece özenti başka bir şey değil
Allah sahidim olsun sizin gibileri gorunce dinden cikasi gelir insanin. Siz Allahin emirlerini dort dortluk yerine getiriyormusunuz bu benimlw Allah arasinda olan bir konu. Kalbimden gelmiyor cocukken cahilce kapattirip sorumlulugunu anlatmadilar istegimle olmadi bu yasima kadar zorla taktim icimden kalbimden gelmiyor zorlamiiiii illa ozentilikmi olmasi gerekiyor zorla yapilmis bisey zatennnn
Bak kardeşim siz beni yalnis anladiniz Allah'ı peygamberi Kur'an Kerim'i bilen bu soruyu dahi sormaz öyle benim ile Allah arasında demek ile kurtulmak kolay işin asıl olan konusu bu saatten sonra günahkar olmamak yok her koyun kendi bacağından asilacak
Namaz kiliyorum Allaha dua ediyorum icime kapanma istegi vermesi icin insanlarin inancini sorgulamak kimseye kalmadi herkes kendi kalbine baksin
Kardeşim Allah'ın emir ve yasaklarını bilen bir insanin aklına niye böyle bir şey yerleşir anlayamadım umarım başını açmadan bir yolunu bulursunuz ben ilk cevapta özenti dediğim şey burada gördüğüm çoğu kişi özenti dedi o yoldan çıkarak yazdım sizi kırdı isem özür dilerim
11 yasında oyuncaklar karsiliginda tesetture girdim sonra cikmam istedigimde dinle korkuttular beni ama cikmak istiyorum artik 11 yasinda 25 yasina kadar o kadar nefsimle savas icindeyimki boguluyorum sorumlulugunu yerine getirememenin zorlugu cikmak isteyip Allahin emrine karsi gelmenin vicdan azabi bir yandan asla icimden gelerek tesetture girememenin zorlugu vs asiri yordu hayattan soguttu beni herseyden biktirdi gencligim bitti dert ede ede cevre baskisiyla felan bilincli sekilde kapanmadjm suanda farz diye degil tarz diye ustumde tasiyorum icimden kalbimden gelmiyor zorladim olmuyor
Karar sizin saygı duyarım
Bu iş kalp ile olur baskı ve çevre ile değil
Evet öyle gelde anlat bunlara
Anlatsan da anlamiyacaklar belli
Git konuş anan babanla bence
Konustum evlatliktan redderiz diyiyorlar
Ekonomik gücün ve özgürlüğün Yoksa mecbur katlanacaksın
Gizlice yapamazmiyim yaparim sadece o islere girmek istemiyorum hayattan sogudum asiri baski var ustumde inanilmaz
Tahmin edebiliyorum. Baskıcı aileler yüzünden kaç kişinin hayatı maf oluyor üzgünüm senin için
Vicdanen pişman olursun
Vicdanen rahatsiz hissedecegimi biliyorum ama icimde bu istekle yasayip habire acilmak istiyerek ve farz niyetine gore degilde tarz olarak takincada rahatsizim belki hevesimi alsam duzgun sekilde giricem tesetture bu sekilde cok baski hissediyorum ustumde
Nefsine uyma. Bunlar bahane
Ama şu an sizce sevap kazaniyormuyumdur sove sove zorla takarak icimden gelmiyor kalbimden gelmiyor hatta bazen dinden sogutuyorlar
Nefsin istemiyorsa emir olduğu için yapıyorsundur. Ki bu da iman delilidir. Zaten nefis ibadetin istemez
Emir için degil ailemin zoruyla yapiyorum
İnanmıyor musun peki
Allah nasip etsede Allahin emri icin yaosam ama Allahin bildigini kuldan sakliyamam din din diye diye dinden sogutuyorlar dini bu sekilde yasatamaz kimse kimseye baskiyla zorla kalpten gelmiyorsa dünya karsinda dursa ne yazar kalbindenmi gelicek yine gelmiyicek
Tabiki inaniyorum
Namazda kiliyorum
Emir olduğunu biliyorsun
Biliyorum evet ama Allahin her emrini herkes yerine getiryorda benimmi haberim yok
Herkesten sorumlusun diye bir durum mu var
Kimsede benden sorumlu olmasın Allah ile benim aramda olan bisey degil mi?
Sorumlu değilim ama Allah yap dediği halde huzurunda ona yapmıyorum demiş olmuyor musun. Bu bir meydan okuma olmuyor mu
Allah gercekten inanmasam bu sekilde dini yasatanlar yuzunden dinsiz olmayi tercih ederdim dinde boyle birsey olamaz kalbimden gelemdigi muddetce baskiyla bide usulune gore yerine getirmedigin biseyi ne kadar surdurucen
Herkes tercihini yaşar. Açılmak istiyorsan açıl ama pişman olacağını da bil. Hayatın boyunca vicdan azabı çekeceğini biliyorsun
1 ay deniyicem sadece
Sonra kspanwnazsın. Nefsine yenilmiş olursun
Kapanirsam istegimle kapanmis olucam ve uzerimdeki baski kalmis olucak o zaman rahat edicem o zaman kapanirsam Allahin emrine uygun sekilde kapanicam
Ya yapamazsan
Ben zaten denedim acilmayi evden acik ciktim sonra vicdanim el vermedi yani icimde bie tarafimda zaten o istek var uzerimdeki baskidan nefret ediyorum ve o acilma istwgini oldurmek istiyorum
Nefsin seninle uğraşıyor. Yenilme
Peki sizce sevap kazaniyormuyumdur usulune gore tesetturlu degilim icimden gelmiyor makyaj yapiyorum vs
Yapılan hiç bir şey boşa gitmez. Kesinlikle kazandığımı düşünüyorum
Iyi peki
Evden çıkmaya vicdanın izin vermemiş. Aslında olması gereken bir şey olduğunu biliyorsun
Oyle ama içim gidiyor ben bereler takmak istiyorum ruzgar saclarima dokunsun istiyorum zulum gibi bu sekilde saclarimi hava alsin istiyorum
Vicdanen rahat edecekmisin. Değecek mi
Iki turlude cok rahatsizim
Bilincli sekilde tesetture girmedim
11 yasında oyuncaklar karsiliginda tesetture girdim sonra cikmam istedigimde dinle korkuttular beni ama cikmak istiyorum artik 11 yasinda 25 yasina kadar o kadar nefsimle savas icindeyimki boguluyorum sorumlulugunu yerine getirememenin zorlugu cikmak isteyip Allahin emrine karsi gelmenin vicdan azabi bir yandan asla icimden gelerek tesetture girememenin zorlugu vs asiri yordu hayattan soguttu beni herseyden biktirdi gencligim bitti dert ede ede cevre baskisiyla felan bilincli sekilde kapanmadjm suanda farz diye degil tarz diye ustumde tasiyorum icimden kalbimden gelmiyor zorladim olmuyor
edemezsin sadece alışmaya zorlarsın
nerede yaşıyorsun sen
İstanbul
çok üzücü bende istanbuldayım ama dışarıda açılabilirsin
bişey sorucam
Buyrun
sorunu beğensem?
Begenin
beğendim
atsana
tam sevilecek yastasin
E açıl o zaman
Ailem izin vermiyor reddederlermis evlatliktan
Yuhh ne alaka ya o kadar mı katılar güney doğuda falan mı yaşıyorsun