AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Evet böyle bir şeyden ben de bunalırdım ve engellerim de
Sürekli iltifat ediyorsa altında bir şey arardım. Olgun biri karşındakini sürekli övmez.
ne ayıp olucak kızım laskjdfşla beni hergün 20 kişi engelio ayıp oluomu diye düsünen yok bas engeli
O tatlı sözler davranışlara yansımıyosa ben de çok daralıyorum. Bomboş geliyor bana da, hak veriyorum sana
Ayy bide Habire seni çok kıskanıyorum seni çok kıskanıyorum demesi yok mu 🙄🙄🙄
Burcu ne asdjhhk
Niye iltifat sadece liseli ergenlerin mi hoşuna gidiyor? 🥺
Çünkü samimi gelmiyordur, ona aşık değilsin belli ki
Takip attım baksana gyazamadım
Aslında bende iltifat edilmesinden hiç hoşlanmam yok güzelsin yok tatlısın hiç samimi gelmiyor ya
Engellemek yerine söyleyip konusmayi kessen daha iyi olur. Engellemekte bence lisesli ergen gibu
Sürekli aynı şeyler sıkıcı bunu ona belirt anlamazsa bana lütfen yazma de yazarsa engel at
karşınızdaki kişiyi incitmeden söyleyin sevmiyorum diye
Bende sevmem öyle romantizm de sevmem mesela bence ilk önce bi soyle eğer aynı devam ederse ayrıl
Engellemek yerine bitti dersin vedalaşirsin sonra engellersin
Alt tarafi flört ne kaybedeceksin
Sevgili flört dediğin yemek muamelesi ile geçiremez hayatını ya dertleşirsin kavga olur romatizm olur seni yiyecek gibi görmesi garip olurmuş asdasd
Düzgünce konuş yapamayacağını söyle engellemek nedir ergenmisin çocukça hareketlerde bulunacağını söylüyorsun
Bas engeli adam dediğin daha tanışma aşmasında yerim seni tatlım demez bunlar iltifat değil resmen kardeşim
Y*vşaklık olucaktı 😀
Yaşı kaç Yaşın kaç. Cevap biraz da burada galiba
25-32
Daha küçük olduğunuzu düşündüm ben
Neyine iltifat ediyor peki. Giyimine mi mesela,
Yüzüme fiziğime
Ama buna ben de iltifat ederim ki
Bebeksi yüzlü yüzlü isen...
Zayıf vücutlu isen...
Normal ama bu
Neden rahatsız oluyorsun peki
Günde 10 kerede söylenmez ama dimi
Fazlası hoş değil tabi
Giyimin nasıl peki senin
Gün içinde
Dışarıda
Nasıl?
Size ne yapsak yaranamayiz.. suyun ustunde yurusek dersiniz ki bana mi yürüdün sanki
Flört ederken insanlar kendini istemsizce yürümeye odaklıyor sanırım. Sürekli anlamsız şekilde iltifat ediyorlar. Böyle başlayan ve devam eden hiçbir flört ciddi sonuçlanamıyor zaten. Sen de çok takma, engelleme ama arana mesafe koy.
Kim böyle kriko gibi totonu kaldırıcak. Bulamazsın toton düşer sonra.
Hoşuna gitmiyorsa bas gitsin kimseye hesap vermek zorunda değilsin
Bu kadarı abartılı ya. Özel zamanlardan edilse daha iyi
Demekki flört ettiğin kişi aşka aç biri. Bende boş konuşmaları hiç sevmem...
Bence engelleme cunku surekli onu ozlersin sonra tekrar yazmak sorun yaratir ama ciddi degilsen dalgasina flort ediyorsan onun acigini başkasıyla kapatabilirsin
Haketmiyorsunuz ! Siz size hakaret eden küçük düşüren size üsten bakan kişileri hakediyorsunuz. 😡
Vallaha ben de öyleyim hiç sevgilim yok çünkü sevemiyorum aşık oalmuyorum iltifat ya da tavlama gözüme girme çabası vs vs direk saniyelerde hızlı soğuyom
Abartıyor olabilir ama bu ondan ayrılman gerektiği anlamına gelmiyor eğer sen de ona bir şeyler hissediyorsan karşılıklı konuşup bu konuyu çözebilirsiniz hem kötü konuşsa daha mı iyi
O abazadan uzak dursan iyi olur. Çönkü o sözleri karşısına gelen her dişi canlıya saydırmış.
Gerçekten seven insan iltifattan asla sıkılmaz bıkmaz demek ki sen o çocuğa karşı zaten bir şey hissetmiyormuşsun ki
O yüzden bitir gitsin dostum
Adam topmudur nedir. Yerim seni ne demek ya , erkek adam şöyle otoriter olur, duruşunu belli eder..
Kesinlikle
Belliki sevmiyorsun, salla gitsin, ( dip not ; ne yaparsanız yapın kadınları asla memnun edemezsiniz, bu mümkün değil )
cok adı olduğunu gosterır bunda yanls bısey yok kıbarca soelrsın guzel hos ama sureklı deme heyecanı kalmıyor dıyeblırısn engelersen sıkıntı sendedır
isi bilmiyor oysa ziken deger gorur sevilir yasam da
ona daha ağır başlı ol ben boyle seviyorum diye bilirsin
Sıkıcı ama açıkça demende lazım hemen kestirip atmak olmaz
Benimkide öyleydi mal bunlar sevmeyi nilmiyor sonrada sen biraz yüz verince popolar kalkiyor
bence söyle anlamıyorsa by by de geç uğraşılmaz ya vıcık vıcık
Güzel bir dille veda edebilirsiniz bu sizin kalitenizi gösterir
İş ciddiye bindikten sonra zaten o iltifatlar kesilecek köprüyü geçene kadar
Sen sevmesisen vardır bir sebebi bisver gitsin
Cokda takma
Gerçekten iğrenç 😂 bende sevmiyorum sürekli sürekli hiç hoş olmuyor uyar bence yeter felan diye
Yerinde ve zamanında yapıldı mi hos olmaz yol ver o ne ya
bence şeyine düşkün seni o noktaya götürmek istiyor hep
Bu söylediğinin altındaki nedenini de öğrenmek gerekir. gerçek ve geçerli bi sebebi olmalıdır
Hayat kısa bas engeli geç. görmek istemiyorsan tabi..
Çok sıkıcı ya sürekli iltifat boğuyor insanı. Bence düzgün bir şekilde istemediğini söyle
Gerçekten en sevmediğim olay boş ve sürekli iltifatlar ya ne zaman anlayacaklar acaba hoş olmadığını
Engellemek biraz saçma olur ama samimiyetsiz geldiğini söyleyebilirsin
bas engeli kızım laftan anlayacak olsa istemediğini de anlardı
Alışkanlık yapmış onlara herkese söylüyorlar
Adamın yaşı büyük dimi 😂
Ben 25 o 32
Allah allah genelde 40 yaş üstü bi davranıştır ama adam pasif birimi acaba yani güncel biri olsa yapmaz böyle facebook dayıları gibi
Sen ve senin gibiler sevilmeyi hak etmiyor, s*kecen atacan sokağa, size o yarar.
İçine sokası geliyor. Demekki
Mesafeni koy ve belli et
Bence acık açık söyle belki düzeltir kendisini
Engelle zırtapozu 😡 iltifat etmekte nedir ya
Embesil direkt engelle.
Midem bulandı, engelle
Bunu ona neden söylemiyorsun?
Iy aşırı itici be jrjd
Bana gonderrr 🤭😻🤭😻
Geldimmmm 🤣
Gelll ☺