Merhaba,
Hayatına çok kişi girmiş biriyle sevgili olur musunuz?

Merhaba,
Hayatına çok kişi girmiş biriyle sevgili olur musunuz?

Asla Tabikide
Öyle olur mu devir değişti insanlar sabah tanışıp sevişiyor en geç ikinci üçüncü buluşmada yatakta Allah korusun
Benim bu zamana kadar elime kız eli değmedi kendim gibi birini isterim tabikide
Kişiden kişiye değişir mesela eline kız eli erkek eli değmemiştir ama geçmişini umursamaz da vardır takmayan orası ayrı
Dışarıda bir sürü kız var ama aşık olamıyorum ya daha önce geçmişinde ilişkiler olduysa yattı seviştiyse diye istesem de AŞIK olamam yediremem çünkü başkasının yatağa attığı seviştiği öpüştüğü bir kız İLE mutlu olamazsın aynı durum erkek içinde geçerli
Böyle düşünenler yüzünden kızlarımız geçmişini saklamaya, diktirmeye başladı. Gönlünüz geniş olsun, kalbinizde herkese yer olsun
Geçmişini neden saklıyor erkeğin altına yatarken her türlü pisliği yaparken iyi ama anlatmaya gelince neden saklıyor yani bu SÜZME ŞEREFSİZLİK * NAMUSSUZLUK VE NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK DEĞİL mi?
Şimdi bugüne kadar elime kız eli değmedi benim karşıma kızlığını diktirmiş bir dolandırıcı gelse ben bunu öldürsem hak mı TABİKİDE
Yani sevişecek vücudunda ellenmedik yer bırakmayacak sonra da diktirip saklayacak şerefsizlik niye söylemiyor cünkü kabul etmeyecek demi karşı taraf?
Niye kabul etsin bana mantıklı bir açıklama yaparmısın başka erkeğin altımda MADARA olmuş her tarafını yalatmış elletmiş kızı bak ERKEKLER DEMİYORUM “NAMUSLU “ daha önce zina pislik yapmamış erkekler niye kabul etsin
Kalbimizde tabikide herkese yer olacak ama NAMUSLU HERKESE değil mi?
Ben temiz kalacam kız erkek madarası olacak yok öyle
olurum benden öncesi beni ilgilendirmez benden sonrası beni ilgilendirir benim de geçmişte eski sevgilim olabilir geçmişte kimleydim ne yapıyordum sanane burada kadir doğulunun fatih harbiye dizisinde ki repliğini söyleyecem çünkü çok güzel bir söz
şu dünyada başka düşünen kız yokmu ya bir adamı sadece ona güzel baktığı için sevemez misiniz şimdi için şu anı sana yaşattığım için bana bu anı verdiğin için geçmişim de kimleydim ne yapıyordum sanane eğer yanımda başka birini görmek isteseydim sen olmazdın şu an sadece bana sana neden bu kadar uzak baktığımı sorabilirsin aşk güven olmazsa dağılır sakın şüphe ettiğin birini sevme benden şüphe eden birini yanımda istemiyorum
ne güzel sözler
Yani 2-3 tane normal olur ama 7-8 tane çok fazla ama yani bu kadar sevgili yapmış biri zaten cıvık olur diye düşünüyorum. Ama aslında kaç kişiyle sevgili olduğundan çok neler yaşadığı önemli ilişkilerinde...
Kimsenin geçmişi beni ilgilendirmez. Sevgili veya eş olacak kişinin paralı askerlik yapmamış olması yeter.
Cevap
21Cevap
Daha çok çoğaltmaya gerek yok, dur demesini öğrenmesi lazım. Zjdj
Dur demesi gereken sayı ne?🙂
Bilemem😕
Evet bu bir sorun değil. Ama az kişi olması her daim daha güzeldir
Seviyorsam gözüm bunu görmez ki
Sevgili olurum tabi ki
Bir tedirginlik hali olur tabi..
Sadece hayatına çok kişi girmiş mi diye de bakmam aslında.. Flörtöz mü, mavi boncuk dağıtım A. Ş'ye sahip mi.. Bunlara da bakarım.. 😄
İnsanlar değişir. Geçmişte kimseyle olmamış ama evlenince aldatacak insanlar da olabilir. Geçmişe bakmamak en iyisi. Sizden sonra kötü bir geleceği olacağına sizden önce öylr olsun daha iyi
Birlikte olmaya karar verdiğim birinin geçmişi beni zerre kadar ilgilendirmez, önemli olan benden sonrası.
olurum tabi onlarla ilgili konuşmucaksa mesela arda olsa şöyle yapardı mustafa olsa böyle yapardı ali olsa şuraya giderdik falan derse olmam
Olurum, neden olmayayım. Ama o eski kişilerle hala konuşuyorsa o zaman işler değişir.
Olmam hayır az deneyim o kadar iyi kendim gibi birini istiyorum.
Olmam. İlla birileri girmiştir belli şeyler yaşamıştır ama ben her birinin izini silmek zorunda değilim.
Sayısından ziyade ne kadar uzun süreli birliktelik kurduğunu önemserim..
Olmamayı tercih ederim.
benden öncekiler umurumda değil açıkçası biri bir şey derse ağızının payını seve seve veririm yani evet olurum
Bence onu sorun edeceğine nasıl ayrılmış ona bak boşlukta iken birisi ile çıkmış mı? Senle de boşluktayım diye çıkmasın
Zor ama imkansız dememek gerek
Büyük konuşmamak gerek elbette.
Erkekler olaya fiziksel kadınlar ruhsal bakıyor. Erkekler kadının ne kadar cinaellik yaşadığı ya da yaşamadığı ile ilgili. Kadınlar ise aşk gibi özel duyguyu kaç defa başka kollarda harcadığı.
Olurum karakteri bozulmamışsa
Olabilir bilemezsin ki. Evlenir gider bile.
Zıt kutup oluruz bilemiyorum
Kova burcudur net
Evet olurum evlenirim hatta
Sanal ilişkiyse ve birşeyler yaşanmadıysa evet
olmuş olabilir sevgilisi ama geçmişi önemli
Adamin demiri daha yagli sadece dert etme
Olurum
dua edelim hayatına girmiş olsun sadece 😂
Olur tabi
Benimle olduktan sonra bendeyse sorun yok
Çok zor bir karar
olur mu, tecubeli olur daha sevkli oluyor bence 😊
Yaklaşma yanarsın HAREMDİR
Hayır
Olmam
hayır ama oldum
oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?