Sevgilimi seviyorum ama çok sıkıldım. Aynı işi yönettiğimiz için de ayrılamıyorum. Ne yapmalıyım?

İş çok stresli bununla beraber beni kısıtladığını düşünüyorum. Kimseyle görüşmemi istemiyor. İkimiz de patron vasfında olduğumuz için söylediğim en ufak şeyi bile sorguluyor. Yaptığımız işin geliri çok iyi şu an. Bu işi bırakıp biryere kolay kolay gidemiyorum çünkü emek emek beraber kurduk. Ama ben ayrılmak isteyince de beni bırakmıyor. Bunaldım resmen

Sevgilimi seviyorum ama çok sıkıldım. Aynı işi yönettiğimiz için de ayrılamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla