Sürekli görüşmek isteyen bi erkek var, geçen gün aradı sana geleyim ozaman dedi olmaz dedim ondan sonra yazmadı sizce amacı ne?

uzun yıllardır sosyal medyadan tanıyorum ama hiç canlı görüşnemiştik kendiside evlenip ayrılmış son bi kaç aydır ısrar ile görüşmek için yazıyordu hep zamanım olmuyordu genelde son konuşmamızda buluşcaktık olmadı akşamı beni aradı çıkabilirmisin diye çıkamam dedim ozaman sana geleyim iki dkk kahve icelim dedi olmaz dedim hiçbir erkeği evime almıyorum dedim neyse kapattık sonra baktım durumuna kaza gecirmiş sanırım dahada yazmadı

Sürekli görüşmek isteyen bi erkek var, geçen gün aradı sana geleyim ozaman dedi olmaz dedim ondan sonra yazmadı sizce amacı ne?
Cevapla