Erkek arkadaşımla ayrıyken başka bi kişiyle flört ettim 15 gün kadar konuştuk sonra konuşmayı kestik?

Sevgilimle ayrıldım bi süre konuşmayalım demişti 1 ya da 3 hafta barışmak için uğraştım sonra başka bi çocukla flört ettim 15 20 gün konuştum sonra konuşmayı kestik dün akşam eski manitama yazdım bu süre fazla uzamadı mı dedim bana diyoki sen başkalarıyla konuşarak zamanı bitirdin dedi simdi kendimi nası aklıycam bilmiyorum can sıkıntısına kafam dağılsın diye bi flört yaptım onla da 15 gün konuştum şimdi eski manitayla barışmak istiyorum ne diyebilirim de kendimi haklı çıkartıcam?

Erkek arkadaşımla ayrıyken başka bi kişiyle flört ettim 15 gün kadar konuştuk sonra konuşmayı kestik?
Cevapla