Arkadaşlarım doğacak bebeklerine koyacakları ismi düşünürken, ben yarın ne yesem diyorum çok geri kaldım?

Çok geç kaldığınızı düşündüğünüz anlar oluyor mu?

Güncellemeler
+1 yıl
çok mu geri kaldım olacaktı düzeltirseniz sevinirim @KızlarSoruyor
Arkadaşlarım doğacak bebeklerine koyacakları ismi düşünürken, ben yarın ne yesem diyorum çok geri kaldım?
Cevapla