İkizler kadınına aşık olmak ölmenin en kısa yolu mu ?

İkizler kadınından uzak durmalısınız ...

Öyle bir kadına aşık olmuşum ki.. hiç bir şekilde bir olayda haklı çıkma şansın yok kesinlikle o haklı her şekilde... Kendi dünyalarında bütün sorunlarını çözüyorlarmış.. onları düşünmek gerçekten aptallokmı ... onları kendi hayatına mı bırakmak en iyisi acaba. .kesinlikle düşünmek onları kaybetmenin başlangıcıdır...
Güncellemeler
+1 yıl
Onu nasıl bıraksam hayattan biraz ders çıkartır... iyi bir adam gibi mi uzaklaşayım.. yoksa onunla oyun oynadadığımı ve başka birinin hayatımda olduğunu mu söyleyeyeim ?
Güncellemeler
+1 yıl
Kesinlikle bir şey var ... Çabanızın sonunda verdiğiniz sevgiyi haketmeyen biri var ise ... uğraşmayın ve ona verdiğiniz aşkı geri alın.. Misal ben gibi... Haketmeyene bir daha aşkımı vermem..
İkizler kadınına aşık olmak ölmenin en kısa yolu mu ?
Cevapla