Nişanlım beni küçük görüyor. Her şeyin onun dediğine göre olmasını istiyor?

Onunla 2 sene önce tanıştık klasik ilk önce arkadaştık ama sonra hoslandik birbirimizden kendisi sevgiliyken böyle değildi ne zaman nisanlandik o zaman başladı. Kendisi doktor bende avukatım önceden bu konu hakkında konuşmasak bile şu an ben her türlü iş bulurum sen bulamazsın avukatlık çöp artık falan demeye başladı nisanimizda sectigim elbiseye kadar laf attı biraz daha açık giyinmemi istiyor kendisi. Ya da adliyeye giderken bile giydiğim kıyafete bile laf atıyor zevkin yok diye. Genelde ailelerin yanında böyle davranıyor yalnızken sadece sıkılmış gibi davranıyor ne yapmalıyım sizce ailem kesinlikle ayrılmamı istemiyor. Ayrilirsan seni sileriz bile dediler bana kimse bir akıl vermiyor yardım edin lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ederim. Sizden cesaret alarak ayrılmaya karar verdim ve aileme söyledim bile baya bir kavga ve gürültü sonrasında kesinlikle evlenmeyecegimi söyledim. Ailem hala konuşmuyor benimle ama cidden böyle bir ömür geçmezdi zaten. Malum kisiyede söyledim. Kafan karışmış senin diye geçiştirdi beni ama ben kararımı verdim. Teşekkür ederim yorumlarınız için🥺🌈
Nişanlım beni küçük görüyor. Her şeyin onun dediğine göre olmasını istiyor?
Cevapla