Nişanlım hep kendi dediği olsun istiyor, ne yapmalıyım?

Bu yaza evleneceğiz. Nişanlım dügün salonlarını, dugun yapmayi vs saçma buluyor bosa masraf felan dedi. Ben aslinda dügün yapmak istiyordum ama ona da hak verdim 1 günlük icin o kadar masraf yapmayalim o zaman diye söyledim ama ben gelinlik giymek istiyorum, en azından anı olarak fotolarımız olur hem içimde kalmaz dedim. Nişanlım ona da gerek yok. 1 gün için kuaförüydü, gelinligiydi ne gerek var foto için masraf yapmaya diyor. Niye ne gerek var olsun ki, ben gelinlik giymek istiyorum hep hayal ettim o anı diyorum hala gerek yok diyip duruyor. Cuma günü gelinlik bakmaya gidicektim beraber gidelim dedim ben gelmem de almamda gelinlik falan saçma sapan şeyler giyince ne oluyor dedi çok moralimi bozdu gitmedim hatta o gün ağladım çok bencil davranıyor bence. Dugun yapmayalım dedi kabul ettim. Ben onu maddi açıdan zora sokmak istemedim. Altın konusunda bile şu kadar yapın şunu alın felan demedim. Ne kadar istiyorsanız o kadar olsun dedim. İstediğim alt tarafi bir gelinlik giymekti o da sorun oldu yani.
Güncellemeler
11 ay
Kendisiyle bugün konuştum. Ben hiçbirsey istemedim bile. Sadece gelinlik kiraliyacaksin çok mu görüyorsun. Gelinlik giymek hayalimdi benim dedim. O zaman çalış gelinligini kendin al dedi. Bende yüzüne kapattım. Çok kırdı beni. Daha da aramayı, buluşmayı düşünmüyorum
Nişanlım hep kendi dediği olsun istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla