Kötü bir çıkmazdayım fikirlerinizi merak ediyorum?

Evet KS Ailesi geçen sene saçma canım bir olayla ilişkim başladı ardından hemen askere gitti ve biz birbirimizi tanıyamadık sürekli ayrıl barış saçma bi ilişkimiz vardı ama ben onu hep sevdim o ise beni orada aldatmış biliyorum bu affedilir bir şey değil ama içimden onun sevgisini atamadım kilo verdim psikolojimi bozdu her ne olursa olsun seviyorum dedim arkasında durdum ve ayrıldı yine buluştum aradı gitti her anında yanında oldum ve o beni hep kullandı nasıl içimden sevgisini atıcam bilmiyorum sizce ne yapmalıyım?
Kötü bir çıkmazdayım fikirlerinizi merak ediyorum?
Cevapla