Daha önce 2 sevgilim olmuştu onlarda da sebepsizce terkedildim. Şimdi ki ise bu da kısa sürdü 3 hafta sürdü o da. Kızın dediği şu gerçekten çok iyi birisin karakter olarak ama bilmiyorum sana ısınamadım bir türlü nedense itici geliyorsun ilk tanışırken konuşman karakterin hoşuma gitti ama sana bakınca itici buluyorum tipin filan kötü değil yakışıklısında ama bilmiyorum itici bir havan var bir türlü ısınamadım sana. Günlerdir haftalardır bir hata yap kötü davranışın olsunda bahane bulup ayrılayım diye bekledim ama kavga edecek gibi de durmuyoruz aşırı iyi birisin çünkü. Temiz kalpli iyi birisin ama neden bilmiyorum itici geliyorsun gözüme sana bakınca. Garip bir auran var kız arkadaşlarıma da danıştım onlarda öyle diyor garip biri filan iticimişsin. Onlarda karakterine iyi filan diyorlar çirkin değilsin ama garip bir şekilde itici bir havan var bilmiyorum neden böyle ama yapamıyorum çok itici geliyorsun gözüme hiç bir kusurun yok gerçekten çok özür dilerim ama yalanda atmak istemiyorum gerçeği söylemek istedim. Gerçekten çok iticisin yanında bile durmak istemiyorum dışarı seninle çıkarken utanıyordum hatta ya aslında hiç bir hatan kusurun yok gerçekten neden bilmiyorum ama itici geliyorsun tipinde filan hiç kusurun yok ama sebepsizce iticisin anlıyorsundur umarım beni. By yazıp engelledi.
Sinir oldum neyim itici diye düşünüyorum tipimde mi var bir şey bir hata mı yaptım diye düşündüm durdum. Hevesim filanda kalmadı daha öncekilerde bahane uydurup ayrılmıştılar hiç bir hatam olmadığı halde. Hatam olsa zerre söylenmem de böyle olunca sinirlerim tepeme çıktı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer