Yurtdışından tanıştığım çocukla sevgili oldum. Yanına gideceğim ama içimde bir güvensizlik var. Sizce yanına gitmeli miyim?

Uygulamadan bir çocukla tanıştım ve onu seviyorum başıma bir iş gelir mi diye korkuyorum ama böyle tanışıp evlenen var ne yapmalıyım :(

Yurtdışından tanıştığım çocukla sevgili oldum. Yanına gideceğim ama içimde bir güvensizlik var. Sizce yanına gitmeli miyim?
Cevapla